انفجار هولناک در مجتمع تجاری مسکونی در کنگان / اعزام سگ‌ های زنده یاب برای جستجوی مصدومان

به گزارش رکنا، احسان ایزدپناه شامگاه جمعه اول مهر اظهار کرد: در ساعت ۲۰:۳۵ دقیقه اول مهر مجتمع تجاری مسکونی واقع در شهرستان کنگان دچار انفجار شده که بلافاصله تیم های ارزیاب و امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۴ تیم نجات از شهرستان کنگان و ۲ تیم نجات از شهرستان دیر به همراه یک دستگاه آمبولانس ، دو دستگاه خودرو نجات به محل حادثه اعزام شده است.

ایزدپناه با بیان اینکه هرگونه احتمال در عملیات های امداد و نجات قابل تامل و بررسی است، افزود: با توجه به موضوع که ساختمان تجاری مسکونی بوده و شاید مصدومانی هم در زمان تخریب ساختمان به دنبال داشته باشد، تیم آنست( سگ های تجسس) و تیم واکنش سریع این جمعیت به همراه به روز ترین تجهیزات زنده یاب و اواربرداری در محل حضور دارند و همچنان مشغول عملیات امدادی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور دستگاهی انتظامی ، نیرو های اورژانس و آتش‌نشانی یاداورشد: مدیریت فرماندهی و مدیریت بحران این حادثه از سوی فرمانداری شهرستان کنگان انجام می گیرد و هلال احمر به همراه اورژانس ، اتشنشانی و نیروهای انتظامی در محل حادثه حضور دارند.

این انفجار در محدوده شهرک مدرس شهر کنگان رخ داده است  و جزییات این حادثه در دست بررسی است

کدخبر: 828038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟