عموکشی بخاطر فحش ناموسی پسر همسایه / قاتل کرجی تسلیم پلیس شد + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 29.01M | مدت زمان ویدیو: 00:01:44

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا ؛ رسیدگی به این پرونده از 3 روز پیش بدنبال درگیری خونین در یکی محله های کرج شروع شد . وقتی گشت پلیس به محل درگیری رسید با پیکر خونین مرد 42ساله روبرو شد که بر روی زمین افتاده بود خیلی زود پیکر خونین به بیمارستان منتقل شد در حالیکه تیم پزشکی در تلاش بودند مرد 42 ساله را نجات دهند اما تلاش آنها فایده ای نداشت و بدنبال مرگ او بود که کارآگاهان جنایی برای کشف راز این جنایت تحقیقات خودرا شروع کردند .

مدت کوتاهی از تحقیقات نگذشته بود که پسر 22ساله ای به اداره گاهی مراجعه کرد و مدعی شد که عمویش با چاقوی او به قتل رسیده است.

گفتگو با متهم :

چند سال داری؟

22سال

چرا بازداشت شدی؟

قتل

ماجرا رو توضیح میدی؟

از چندی قبل من و پسر همسایه با هم اختلاف پیدا کردیم تا اینکه روز حادثه دعوای ما با فحش ناموسی پسر همسایه بالا گرفت من خونم به جوش آمد و رفتم داخل خانه چاقو را برداشتم میخواستم پسر همسایه را ادب کنم خیلی عصبانی بود ، عمویم که متوجه دعوای ما شده بود از خانه اش آمد و میخواست جلوی مرا بگیرد تا دعوا تمام شود اما من آنقدر خشمگین بودم که نمی دانم چطور چاقو به عمویم اصابت کرد و روی زمین افتاد.

چی شد که خودت را به پلیس معرفی کردی؟

من 3 روز در خانه بودم و از این اتفاق که افتاده به شدت عذاب وجدان گرفتم و تصمیم گرفتم خودم را تسلیم پلیس کنم.

چه توصیه ای به هم سن سال های خودت داری؟

اصلا سراغ دعوا نباشند و در این شرایط صبر کنند. من انقدر عصبانی بودم که نفهمیدم چه اشتباه بزرگی مرتکب شدم و الان هم به شدت پشیمانم .

کدخبر: 827789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟