شگرد حیرت آور مرد شیاد در قزوین / میلیونی حساب ها را خالی می کرد

به گزارش رکنا؛  سرهنگ محمدعلی فرهودی رئیس پلیس فتا استان قزوین در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان تاکستان قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: شاکی در اظهارات خود عنوان داشت به جهت پرداخت قسط بانکی وارد فضای مجازی شدم و عبارت"پرداخت اقساط تسهیلات" را جستجو کرده و وارد لینک مربوطه شدم که پس از ثبت اطلاعات کارت بانکی خود در درگاه پرداخت ناگهان پیامک برداشت مبلغ 22 میلیون تومان برایم ارسال شد و متوجه شدم موجودی حسابم به سرقت رفته که تقاضای رسیدگی به موضوع را دارم.

سرهنگ فرهودی افزود: پیگیری سریع کارشناسان پلیس فتا منجر به مسدودی وجه در حساب مقصد گردید که با هماهنگی انجام شده وجه سرقت شده به صورت کامل به حساب شاکی عودت گردید.

این مقام انتظامی به کاربران توصیه کرد: کاربران عزیز دقت داشته باشند که برای پرداخت اقساط بانکی تنها از طریق لینک‌های ارسال شده از سوی بانک و آدرس اینترنتی رسمی بانک اقدام نمایند و از جستجو کردن عبارت "پرداخت اقساط" در موتورهای جستجو خودداری نمایند چراکه ممکن است وارد درگاه‌های جعلی شوند.

رئیس پلیس فتا استان قزوین خاطرنشان کرد: پلیس فتا با تمام توان آماده برخورد با جرایم سایبری بوده و شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

کدخبر: 827073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟