پایان راهزنی های 6 سارق خشن در جاده های لرستان + عکس

به گزارش رکنا؛ فرهاد ابدال چگنی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی دریافت اخباری از سوی راننده‌های کامیون مبنی بر اینکه در محدوده و محورهای مواصلاتی استان لرستان و استان‌های هجوار توسط افرادی ناشناس اقدام به سرقت از بار کامیون آنان می‌کنند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد:  بلافاصله ضمن تشدید اقدامات پیشگیرانه، تیم‌های از پلیس آگاهی استان و شهرستان‌ها بصورت نامحسوس به منظور شناسایی عاملان سرقت تشکیل شد.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: با اشراف اطلاعاتی و پس از چند شبانه روز اقدامات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی اعضای باند ۶ نفره سرقت شده که با هماهنگی قضایی و طی ۴ عملیات همزمان و منسجم اعضای این باند ۶ نفره در ۴ نقطه بصورت مجزا در مخفیگاهشان دستگیر و تعداد ۳ دستگاه خودرو سواری مورد استفاده در سرقت توقیف و مقادیری روغن نباتی، حبوبات، تلویزیون، قطعات خودرو و سایر اقلام از آنان کشف شد.

ابدال چگنی بیان داشت: پس از انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام تحقیقات به ۱۱ فقره سرقت محموله  به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال اعتراف و  صحنه های سرقت مورد بازسازی قرار گرفت.

وی، ضمن هشدار به سارقان و هنجارشکنان گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و قاطعیت با عاملان سرقت و مخلان آسایش مردم برخورد سخت و پشیمان کننده ای خواهد داشت و دستگاه قضائی نیز اشد مجازات را در نظر خواهد گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به عملکرد این مجموعه از ابتدای سال جاری تا کنون، اظهار کرد: در بخش سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۱ درصد کاهش را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در بخش کشفیات نیز در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۹ درصد افزایش کشفیات را در استان داریم.

رئیس پلیس آگاهی لرستان با اشاره به کاهش ۷۱ درصدی سرقت‌های مسلحانه در سطح استان، بیان داشت: در بخش سرقت‌های به عنف از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳ درصد کاهش را شاهد هستیم.

 

کدخبر: 825681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟