ببینید / شلیک بی تعارف پلیس به سارقان خشن + فیلم
حجم ویدیو: 48.14M | مدت زمان ویدیو: 00:05:05

به گزارش اختصاصی رکنا، سرهنگ ولیپورگودرزی رییس پلیس آگاهی تهران گفت: پلیس آگاهی ماموریت‌های زیادی دارد، اما وظیفه اصلی ما کشف جرم است.

وی با اشاره به اولویت‌های پلیس آگاهی ادامه داد: جرائمی که امنیت مردم را هدف قرار داده و باعث شود احساس امنیت مردم خدشه دار شود، از اولویت هاست. همچنین در خصوص پرونده های زورگیری، قاپ زنی سرقت به عنف و مسلحانه اقدامات مان را شدت دادیم و با راه اندازی گشت های ویژه برخورد قاطع در صحنه با جرایم خیابانی مانند زورگیری داریم.

وی با اشاره به همکاری با قوه قضائیه تصریح کرد: پرونده های جرایم خشن در خارج از نوبت رسیدگی می شود. وظیفه ما شناسایی و دستگیری این افراد است.

شلیک بی تعارف پلیس به سارقان خشن

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کشف به موقع باعث کاهش وقوع جرم می شود همچنین کم کردن فاصله وقوع تا کشف از دیگر اقدامات ما است که در دستور کار قرار گرفته است. دایره حقوقی ما پیگیر این است که احکام این متهمان به سرعت صادر و اجرایی شود.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: بسیاری از موضوعات که کشف می شود توسط گشت های ویژه است.

وی ادامه داد: ما با کسی ‌که به اموال و حریم مردم تعرض کند به شدت برخورد می کنیم.

شلیک بی تعارف پلیس به سارقان خشن

رییس پلیس آگاهی تهران به رکنا گفت: برخورد جدی در دستور کار گشت های ویژه پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است و چنانچه متهمان به دستور ایست پلیس توجه نکنند بی شک به آنها تیراندازی می کنیم چراکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است.

وی افزود: تیم های گشت پلیس روزانه و به صورت 24 ساعت فعالیت دارند و هر روز آموزش و دستورات عملیاتی به آنها برای برقرار امنیت و برخورد با جرائم خشن صورت می گیرد.

شلیک بی تعارف پلیس به سارقان خشن

او با اشاره به اینکه باتوجه به اقدامات که صورت گرفته سرقت به عنف روند کاهشی گرفته است، ادامه داد: در ابتدای سال با روند افزایشی جرایم مواجه بودیم اما با اقدامات انجام شده در ابتدا روند را ثابت ودر حال حاضر رو به کاهش است و ۵ درصد در وقوع در این مدت کاهش داشته ایم.

شلیک بی تعارف پلیس به سارقان خشن

کدخبر: 825560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟