فروش تندیس "فرمول یک" بازپرس جنایی تهران برای آزادی یک زندانی + عکس

به گزارش رکنا، هفت سال قبل زمانی که بازپرس میثم حسین پور کار قضاوت خود را آغاز کرد، خودنویسی خریداری کرد و در حرم امام رضا نذر کرد که با آن فقط حکم آزادی و قرار منع تعقیب متهمان را امضا کند.

سال گذشته بود که خودنویس نجات بخش آقای قاضی خبرساز شد.بازپرس حسین پور که هرگز با آن خودنویس حکم بازداشت هیچ متهمی را امضا نکرده نبود تصمیم گرفت خودنویس نجات بخش خود را برای کمک به آزادی زندانیان بفروشد.به این ترتیب فردی نیکوکار این خودنویس را یک میلیارد و دویست میلیون تومان خریداری کرد.

پس از آن بازپرس حسین پور به عنوان چهره مردمی به برنامه فرمول یک رفت و تندیس چهره مردمی به او تعلق گرفت.حالا برنامه فرمول یک به همراه بازپرس حسین پور تصمیم گرفتند که برای نجات یک زندانی متهم به قتل این تندیس را به فروش برسانند.

این متهم از یازده سال قبل به اتهام قتل یک زن جوان در زندان است و با توجه به ابراز ندامت شدید متهم،بعد از طی جلسات صلح و سازش،اولیای دم به شرط دریافت دیه حاضر به گذشت از قصاص شدند.

بعد از اینکه اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی از این تصمیم با خبر شدند؛ قبل از عزیمت به مسابقات جهانی تی شرت را که به امضای اعضای تیم رسیده نیز جهت این کار اهدا کردند.

مبالغ جمع آوری شده به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۶۴۷۶۳ یا شماره شبای IR800170000000110769749001 با شناسه واریز ۸۸۰۸۹۳۸۲۱  به نام صندوق قرض الحسنه امداد ولایت (بانک ملی) متعلق به مرکز نیکوکاری  انصار المهدی  که زیر نظر  کمیته امداد امام خمینی بوده و جمعی از خدام حرم امام رضا آن را اداره می نمایند، واریز می شود سپس به حساب اعلامی دادسرای جنایی انتقال داده خواهد شد .

کدخبر: 823752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟