دسیسه سیاه یک مرد برای دانش‌آموزان تهرانی دبیرستان مشیریه !

به گزارش رکنا ، اوایل شهریورماه جاری، رسیدگی به پرونده یک سوداگرمرگ که به روبه‌روی دبیرستان‌های محله مشیریه به دانش‌آموزان موادمخدر می‌فروخت، در دستورکار بازپرس دادسرای ناحیه 24 (مبارزه با موادمخدر) و ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران پایتخت قرار گرفت.

ماجرای این پرونده از آنجا آغاز شد که مدیر یک دبیرستان‌ دخترانه در محله مشیریه رفت و آمد مشکوک یک مردمیانسالی که جلوی مدرسه حضور داشت را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داد.

با اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری 169 مشیریه راهی محل موردنظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند اما مرد میانسال قبل از حضور تیم پلیسی از مهلکه گریخته بود.

بررسی‌های ابتدایی ماموران پلیس نشان داد، مرد میانسال فروشنده موادمخدر بوده و قصد داشته به دانش‌آموزان دبیرستان مذکور موادمخدر از نوع (گل) بفروشد که با حضور ماموران پلیس موفق نشده است.

همین کافی بود تا ماموران پلیس وارد عمل شودند و رصد‌های اطلاعاتی را آغاز کنند که در دامه هویت این سوداگر مرگ که در شرق تهران سکونت داشت شناسایی و اقدامات پلیسی برای دستگیری وی آغاز شد.

ماموران پلیس که اطراف مدرسه موردنظر را هدف تعقیب و مراقبت قرار داده بودند و زیرنظر داشتند، مرد میانسال را هنگام اغفال دانش‌آموزان دبیرستانی برای خرید موادمخدر مشاهده کردند و موفق به دستگیری وی  در یک عملیات غافلیگرانه شدند.

متهم پس از انتقال به دادسرای ناحیه24 (مبارزه با موادمخدر) در جریان جلسه بازپرسی به جرم خود مبنی بر خرید فروش موادمخدر به مردم و دانش‌آموزان دبیرستانی در شرق تهران اعتراف کرد.

به گزارش تسنیم، با صدور رای قانونی از سوی بازپرس پرونده، متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

 

کدخبر: 821867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟