بازداشت کیف قاپ حرفه ای محله نبرد تهران

به گزارش رکنا؛ رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای محله نبرد در یک عملیات پلیسی خبر داد و گفت: متهم به 15 فقره سرقت معترف و کلیه مال باختگان شناسایی شده اند.

سرهنگ "جلیل موقوفه ای" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان به روش موبایل قاپی توسط موتورسوار تکرو در محله نبرد ، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

 وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند افزود: با مراجعه به مخفیگاه متهم که یکی از پاتوق های محله نبرد بود با زیر نظر گرفتن مخفیگاه پس از خروج متهم در یک عملیات منسجم و ضربتی متهم غافلگیر و دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم ۲۷ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 15 فقره سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی در محله نبرد معترف که تاکنون ۱۵ نفر از مالباختگان شناسایی و متهم را به عنوان سارق تلفن همراه خود معرفی کرده اند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کدخبر: 820173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟