تصادف زنجیره ای در خیابان شریعتی تهران + عکس

به گزارش رکنا؛ سرهنگ علی اصغرشریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:  ساعت 2 و 35 دقیقه بامداد امروز در مسیر خیابان شریعتی به جنوب، پایین‌تر از میدان قدس، یک فقره تصادف شش وسیله‌ای بین یک دستگاه سواری تویوتا و ۵ وسیله دیگر به وقوع می‌پیوندد.

وی افزود: بلافاصله پس از این حادثه تیم کارشناسی منطقه ۱ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام نمودند.

سرهنگ شریفی گفت: این حادثه به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده سواری تویوتا روی داد که موجب شد راننده پژو که یکی از خودرو‌های آسیب دیده در این حادثه بوده، دچار مصدومیت گردد که با حضور تیم‌های اورژانس این راننده به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ شریفی ادامه داد: با تلاش تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه، خودرو‌ها به موقع کنار کشیده شدند و آن‌ها از محل خارج و محدوده این تصادفات ایمن سازی و پاکسازی گردید.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب از همه رانندگان خواست، تا حین رانندگی تمام توجه و حواس خود را به رانندگی معطوف دارند و از انجام هرگونه اقداماتی که باعث حواس پرتی راننده شود خودداری نموده تا بتوانند در مواقع بروز حادثه خودروی خود را کنترل نموده و به موقع عکس العمل مناسب از خود نشان دهند تا دیگر شاهد بروز این حوادث نباشیم.

کدخبر: 819170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟