جزئیات دستگیری قاتل شهروند ایرانشهری پس از 2 ماه !

به گزارش رکنا؛ سرهنگ مرتضی جوکار در زاهدان اظهار داشت: هفتم تیرماه ماه سال جاری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قتل فرد 51 ساله در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد راننده یک دستگاه خودروی پژو 405 با چند سرنشین از خودروی خود پیاده و پس از درگیری با مقتول، او را با سلاح سرد به قتل رسانده و از صحنه متواری شده‌اند. کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به متواری بودن قاتل تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده سرانجام با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ‌هایی از محل اختفاء متهم در یکی از روستاهای همجوار ایرانشهر به دست آوردند و مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی پس از 2 ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر شد.

سرهنگ جوکار خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته متهم انگیزه قتل را اختلافات قبلی با مقتول اعلام کرد و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 818765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟