حمله زورگیران پیکان سوار به راننده پژو 206 / پلیس بزنگاه رسید

 به گزارش رکنا، سرهنگ " محمد قاسم طرهانی "در تشریح این خبر گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری هفت چنار در حال گشت زنی در محله "امامزاده عبداله" بودند که درگیری 4 سرنشین یک دستگاه خودروی پیکان را  با راننده یک دستگاه خودروی پژو 206 مشاهده و برای بررسی موضوع سریعا وارد عمل می شوند.

 وی با بیان اینکه سرنشینان خودرو پیکان با مشاهده  ماموران سوار بر خودرو شده و  از محل متواری می شوند افزود: ماموران سریعا وارد عمل شده و اطلاعات خودرو متهمان را به کلیه واحدهای گشت اعلام و طرح مهار اجرا می شود و  با هوشمندی و اقتدار پلیس،  خودروی متهمان  متوقف و 2 تن از آنها دستگیر ولی دو متهم دیگر از محل می گریزند.  

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران  ادامه داد: شاکی مدعی بود،  متهمان با تهدید سلاح سرد قصد زورگیری و سرقت خودرو را داشتند که ابتدا با مقاومت شاکی روبه رو و سپس با حضور ماموران موفق به سرقت نشده اند.

این مقام انتظامی افزود: با انتقال متهمان  30  و  38 ساله به کلانتری هر 2 متهم  به زورگیری از راننده خودرو پژو 206 با همدستی دو متهم متواری اعتراف و در ادامه تحقیقات پلیسی هر 2 متهم متواری در عملیات های مستقل پلیسی دستگیر شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان  خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

کدخبر: 818041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟