مرتضی خالکوب دستگیر شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اسدبگی روز پنجشنبه اظهار کرد: متهم دارای چندین فقره سابقه سرقت و حتی سرقت مسلحانه بود و پس از سرقت در همدان قصد عزیمت به یکی از دیگر شهرها را برای سرقت داشت که با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم با تخریب توپی قفل در منزل و دیلم اندازی وارد منازل شده و وجه نقد، زیورآلات و یکسری از وسایل و اثاثیه منزل از جمله تلویزیون و لپ تاپ را به سرقت می برد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: متهم غیربومی و ۳۴ ساله پس از انتقال به مقر پلیس در بازجویی ها به ۹ فقره سرقت منزل در محله باباطاهر، اعتمادیه و خیابان مهدیه اعتراف کرد که در این راستا شناسایی و دستگیری خریداران اموال مسروقه (مالخر) نیز در دستور کار است.

سرهنگ اسدبگی افزود: درب های ضد سرقت نمی تواند از ورود سارق به منزل جلوگیری کند بنابراین باید از درب های آکاردیونی که منجر به ایجاد زحمت برای سارق و تاخیر در ورود آنها به منزل می شود نیز استفاده شود.

وی ادامه داد: همچنین از دیگر شیوه ها برای پیشگیری از سرقت منزل، استفاده از دزدگیر است چرا که با باز شدن در و به صدا درآمدن آژیر سارقان بلافاصله از محل متواری می شوند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان تاکید کرد: باز کردن درب های ضد سرقت برای سارقان راحت است بنابراین نباید با اعتماد و اطمینان به این قبیل درها، از نصب دوربین، در آکاردیونی و دزدگیر غافل شد.

 

کدخبر: 1000439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟