آتش‌سوزی بیش از ۱۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی ایذه

آتش سوزیبه گزارش رکنا، احسان احمدپوری با اعلام این خبر  گفت: از صبح امروز و با آغاز وزش شدید باد، آتش به جان زمین‌های کشاورزی و باقی‌مانده کاه و کلش کشاورزان افتاد.

او افزود: در حوزه زمین‌های کشاورزی در جاده کولفرح، جاده اصلی پیان-روستای دهنو، جنب پل شیخان، روستای کمالوند و یارعلی وند، جاده راسفند-طرح دکتر کوچک، جاده پیان-زیر تالار کرمپور، انتهای خیابان امام «ره»-استادیوم، جاده پیان پایین‌تر از کشتارگاه، زمین‌های اژگیل و انتهای کوچه آسمان ۳۶ متری شاهد یک رشته آتش‌سوزی سریالی بودیم که وزش باد باعث سرعت بخشی به انتشار آتش می‌شد و همین موضوع کار را برای واحدهای کمکی سخت می‌کرد. 

احمدپوری در ادامه با تاکید بر روز سیاه کشاورزی شهرستان ایذه به خبرنگار ایلنا گفت: در جریان این آتش‌سوزی ها بیش از ۱۰۰ هکتار از محصولات کشاورزی از قبیل جو و گندم کشاورزان طعمه حریق شد. 

او با اشاره به کمک‌رسانی آتش‌نشانی پیان و کلدوزخ و تانکرهای آب اداره آبفا و پیگیری‌های  شهردار ایذه در این عملیات اطفا حریق، تصریح کرد: شش اکیپ آتش نشانی، دو اکیپ لودر و گریدر واحد موتوری شهرداری ایذه عملیات نجات بخشی و اطفای حریق را برعهده داشتند. 

آتش سوزی

آتش سوزی

کدخبر: 1000317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟