قتل هولناک در مغازه تعویض روغنی به خاطر اختلاف بر سر قیمت روغن / مرد میانجیگر کشته شد

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اوایل پاییز سال ۱۴۰۱ به دنبال وقوع جدال خونین در مغازه تعویض روغنی در شهریار آغاز شد .شواهد نشان می داد درگیری در درگیری دسته جمعی مرد جوانی به نام پویا از ناحیه سر به شدت آسیب دیده  و به بیمارستان منتقل شده است. تحقیقات آغاز شده بود که از بیمارستان خبر رسید مرد جوان  به خاطر خونریزی شدید و آسیب مغزی جان سپرده است.

 با مرگ مرد جوان ماموران به تحقیق پرداختند و دریافتند این مرد در جدالی که  میان صاحب مغازه تعویض روغنی به نام امین و یکی از مشتری‌هایش به نام سینا  رخ داده بود کشته شده است .

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به پرس و جو از شاهدان پرداخت.

یکی از شاهدان گفت :درگیری میان صاحب مغازه با یکی از مشتری‌هایش شروع شد .آنها بر سر قیمت روغن ماشین با هم درگیر بودند .وقتی درگیری بالا گرفت امین با چوب به سینا حمله کرد. اما چوب بر سر پویا که برای میانجگری وارد دعوا شده بود برخورد کرد و او خونین روی زمین افتاد . من و تعداد زیادی شاهد درگیری بودیم.

چند شاهد دیگر نیز اظهارات وی را تایید کردند.

با اظهارات شاهدان امین به اتهام قتل بازداشت شد  اما اتهام قتل را نپذیرفت.

وی در شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

 در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

 وقتی امین روبه روی قضات ایستاد اتهام قتل را نپذیرفت و مدعی شد اشتباهی بازداشت شده است .

وی گفت : من سالهاست مغازه تعویض روغنی دارم. سینا مشتری ام بود که به مغازه آمد. اما من و سینا بر سر قیمت روغن ماشین با هم درگیر شدیم و چندین نفر برای میانجگری وارد دعوا شدند .اما دعوا بالا گرفت. باور کنید من در آن دعوا چوبی در دست نداشتم  .چند نفر چوب در دست داشتند و چوب یکی از آنها بر سر پویا که برای میانجگری وارد دعوا شده بود برخورد کرد و او را کشت. من شاهدانی دارم که ثابت می کند چوبی در دست نداشتم.

با این ادعا، قضات دادگاه جلسه را به بعد موکول کردند تا شاهدان درگیری به دادگاه فراخوانده شوند.

کدخبر: 1000300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟