خادم آتش عشق !

به گزارش رکنا، درمراسم تحلیف چهاردهم مرداد 1400 با افتخار گفت: اینجانب، خادم همه جمهور و خدمتگزار بیش از 80 میلیون ایرانی هستم . ... امروز نوبت ماست ادای دین کنیم.

قبل از این توفیق ، فرصتی مغتنم یافت درکعبه دل ها ، حرم شاه خراسان مقام رفیع خدمتگزاری زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی اش را بیابد. جایی که دل های شکسته به یک گوشه از صحنه و سرایش ، بی قرار دقیقه ای نگاه به گنبد طلایی اش هستند.

نشان خدمت، او را درصحن و سرای حرم بین مردم وبا مردم روایت کرد .  

 ردای خادمی درآتش عشق، چهره معصومش را وارسته و نورانی کرده بود چرا که  راز و رمز مهربانی امام هشتم با خادمان یکرنگ و مردمی اش همین است .

نگاهش موجی ازافتخارخدمت بود که لیاقتش را از آستان منوررضوی گرفت و حس مسئولیت برای یاری به مردم  او را به جایگاه عدالت و داد  گستری کشاند.

روزی که از مشهد عازم تهران شد با چشم هایی گریان که بهانه ای برای عاشق تر شدن بود، کبوتر دل  در حرم گذاشت و عزم سفر کرد.    

این آغازسفرهایی بود که دل با خواندن آیه های ارادت احسان و کرم آقا امام رضا(ع) پس از طواف گنبد طلای حرم به او ندا می داد.

سید ابراهیم درآتش عشق خادم شد وبرای خدمت ، لحظه ای از پا ننشست.

کبوتر دل از آقای رئوف رخصت گرفت و ردای خادم جمهورو ملت شدن ، فرصتی دیگر برای خدمت به او عطا کرد.   

آمد بگوید شیفته میزوصندلی نهاد و عنوان ریاست جمهوری نیست.

گرد و خاک سفرهای پی در پی به مناطق محروم و حضو در بین مردم مظلوم برای دادخواهی ورسیدگی مطالبات آنها بر لباس اومی نشست .

با وجود دغدغه های گران و سنگین ، به مردم امید می داد واز غرورو افتخارمی گفت.

شاید زیبایی مروارید اشک های زلالی که در قبله گاه  زائران شمس الشموس دلش را جلا داد و یا بغض و اشکی که دراندوه وداع با پیکر حاج قاسم داشت ؛ به دل آسمان نشست و خدا ، سید ابراهیم ، خادم آتش عشق را از شعله های ایمان به آسمان ره داد.

 پرواز با بال های سفید اجابت درروزی که فرصت ناب جشن میلاد امام رضا(ع) به زائرانش و شیفت خادمی سید ابراهیم  در حرم بود ،  مزد مقام رفیع شهادت به سربازخاکی ملت و ولایت است.

می گویند از در خانه امام رضا(ع) هیچ کس دست خالی بر نمی گردد.

او که همیشه می گفت: برای همه دعا کنید خصوصا برای بنده طلبه خدمتگزار خودتان و زندگی اش را مرهون امام رضا (ع) می دانست در زمزمه دل از آقا چه خواست که این چنین عزیز نگاه مهربان آقای مهربانی ها شد.   

باران آسمان در ارتفاعات غرب کشور عیدی و پاداش هشتمین رئیس جمهور نظام اسلامی بود که  شب ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت به مقصد نور پرکشید.

شهادتش در روز میلاد حضرت رضا (ع)  یک حکمت دیگر هم می تواند داشته باشد وآن این که تا همیشه  در خاطر همه خادمان ، زائران ، مجاوران و دلدادگان حرم بماند : شهید سید ابراهیم رئیسی ، خادم این بارگاه بود و نامش دراین عید جاودان می ماند.

رئیس جمهور

کدخبر: 1000278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟