آمارها به نفع ترامپ چرخید / بایدن هنوز امیدوار است + تحلیل انتخابات امریکا

انتخابات آمریکا / نتایج انتخابات آمریکا و رقابت جو بایدن و دونالد ترامپ  به ایالات سرنوشت ساز کارولینای شمالی، جورجیا، ویسکانسین، میشیگان و پنسیلوانیا و نوادا بستگی دارد که رای الکترال قابل توجهی دارند.

در ایالت میشیگان با 16 رای الکترال ، تاکنون 87 درصد آرا شمارش شده است و ترامپ با اختلافی بسیار اندک پیشتاز است. ایالت سرنوشت ساز دیگر این انتخابات ، ایالت پنسیلوانیا است که 20 رای الکترال دارد و تاکنون 64 درصد آرا شمارش شده است. به نظر می رسد دونالد ترامپ اکثریت آرای این ایالت را نیز به خود اختصاص دهد.

ایالت بعدی کارولینای شمالی است با 15 رای الکترال که تاکنون 94 درصد آرا شمرده شده است و در این ایالت نیز ترامپ با اختلاف اندکی پیشتاز است. ایالت جورجیا نیز با 16 رای الکترال که تاکنون 94 درصد آرا شمارش شده و ترامپ در این ایالت با اختلاف اندک پیشتاز است. در ایالت ویسکانسین با 10 رای الکترال تاکنون 95 درصد آرا شمارش شده است و جو بایدن با اختلاف 8000 رای جلوتر است. ایالت آخر نوادا است که 6 رای الکترال دارد. در این ایالت تاکنون 67 درصد آرا شمرده شده است و جو بایدن با اختلاف بسیار اندک پیشتاز است.

انتخابات آمریکا

تحلیل ها از این قرار است که اگر وضعیت شمارش آرا به همین شکل ادامه یابد، دونالد ترامپ می تواند برای بار دوم رییس جمهور آمریکا شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟