تبدیل باشگاه اسکیت روی یخ به سردخانه اجساد کرونایی در آمریکا!

به گزارش رکنا، به نقل از تلویزیون راپتلی روسیه، یک باشگاه اسکیت روی یخ در حومه واشنگتن دی سی به سردخانه‌ای برای اجساد جان باختگان کرونا تبدیل شده است.

این باشگاه اسکیت روی یخ در منطقه «لورل» در نزدیکی واشنگتن دی سی، اکنون به سردخانه نگهداری اجساد قربانیان کرونا تبدیل شده است. خودرو‌های مخصوص حمل اجساد روز سه‌شنبه در حال رفت و آمد به این مکان دیده شدند و این در حالی است که پلیس در حال گشت‌زنی در این منطقه بود. این محل اسکیت روی یخ، چندین هفته است که زیر نظر پلیس مریلند قرار دارد.

ماریا که یکی از ساکنان محلی در این منطقه است، گفت: من در دو هفته گذشته، اینجا پیاده‌روی می‌کردم و متوجه شدم که خودرو‌های پلیس اینجا پارک می‌کنند. آن‌ها بسیار جدی هستند و اجازه نمی‌دهند هیچ کس حتی عابران پیاده وارد پارکینگ این باشگاه شوند.

پیش از این نیز پلیس نیویورک پس از تماس مردمی، حدود ۶۰ جسد را که در چهار کامیون در مقابل یک مرکز کفن و دفن نگهداری شده بودند، کشف کرد.

ویروس جدید کرونا که نخستین بار در اواخر ماه دسامبر در شهر ووهان چین شیوع یافت تاکنون در سراسر جهان نزدیک به سه میلیون و ۷۵۰ هزار نفر را مبتلا کرده و نزدیک به ۲۶۰ هزار نفر را به کام مرگ کشانده است. آمریکا با بیش از یک میلیون و ۲۳۸ هزار مبتلا و بیش از ۷۲ هزار قربانی در صدر همه کشور‌های جهان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 565529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟