واکنش ترامپ به خبر درگذشت رهبر کره شمالی

به گزارش رکنا، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال بیماری «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی را ساختگی دانسته است.

ترامپ در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اخبار بیشتری از وضعیت سلامت رهبر کره شمالی دارد گفت: «فکر می‌کنم این گزارش‌ها نادرست هستند. اجازه دهید اینطور بگویم.»

او در پاسخ به سئوال خبرنگار سی‌ان‌ان گفت: «فکر می‌کنم این گزارش، نادرست بود و توسط یک شبکه ساخته شده بود. شنیده‌ام که آنها از اسناد قدیمی استفاده کرده‌اند. اینها چیزهایی هستند که شنیده‌ام. شنیده‌ام که این گزارش‌ها غلط هستند. امیدوارم که این گزارش‌ها نادرست باشند.»

او در پاسخ به سوال خبرنگار سی‌ان‌ان مبنی بر اینکه آیا تماسی با مقام‌های کره شمالی داشته گفت: «نمی‌خواهم در این مورد حرف بزنم. نمی‌خواهم در این مورد حرف بزنم. در این باره حرف نمی‌زنم. رابطه خوبی با کره شمالی داریم. بهترین رابطه‌ای که می‌توانیم داشته باشیم. منظورم این است که رابطه خوبی با کره شمالی داریم. من رابطه خوبی با کیم جونگ اونداریم و امیدوارم که حالش خوب باشد.»

ترامپ در ادامه گفت: «حالا بعضی‌ها ممکن است بگویند، اوه این وحشتناک است. وحشتناک نیست. امیدوارم حالش خوب باشد. فکر می‌کنم گزارشی جعلی بود که سی‌ان‌ان آن را ساخت.».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟