اخبار نگران کننده کرونا در ترکیه/ هجوم مردم به فروشگاه ها و نانوایی ها + فیلم
حجم ویدیو: 1.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

به گزارش رکنا، شامگاه جمعه وزیر کشور ترکیه از اعمال مقررات منع آمد و شد در ۳۱ استان این کشور به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی، از نیمه شب گذشته در ۳۱ استان ترکیه شامل آنکارا، آدانا، آنتالیا، ازمیر، وان و دیگر استان‌های این کشور مقررات منع آمد و شد ۴۸ ساعته اعمال شده است.

«سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه شامگاه جمعه ضمن اعلام این خبر تاکید کرد، این اقدام برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اعمال می‌شود.

طبق گزارش این خبرگزاری ترکیه‌ای، مردم این کشور برای تامین مایحتاج خود، تا قبل از آغاز مقررات ویژه منع آمد و شد به فروشگاه ها و نانوایی‌ها هجوم آورده بودند.

مقام‌های دولت ترکیه البته اعلام کرده‌اند که به رغم اعمال مقررات ویژه ۴۸ ساعته در این کشور، کار نانوایی‌ها، مراکز درمانی، امدادی، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و اماکن تولیدکننده تجهیزات درمانی و پزشکی تعطیل نمی‌شوند.

وزیر کشور ترکیه ضمن درخواست از مردم برای حفظ آرامش و اجتناب از هجوم برای خرید مایحتاج خودشان افزود: «این یک مقررات منع آمد و شد معمولی نیست و نیمه شب یکشنبه پایان می یابد».

مقام های ترکیه روز گذشته تایید کردند که شمار جان باختگان ویروس کرونا به ۱۰۰۶ نفر و تعداد مبتلایان به ۴۷۰۲۷ تن افزایش یافته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟