به گزارش رکنا، کشور بلاروس یکی از معدود کشورهایی‌ست که فوتبال هنوز در آن جریان دارد. تعطیل نشدن لیگ کشور بلاروس یکی از جنجالی‌ترین تصمیماتی بوده که مقامات این کشور گرفتند.

با وجود شیوع بیماری کرونا و تعطیلی فوتبال در کشورهای مختلف، کشور بلاروس همچنان فارغ از این دغدغه‌ها لیگ کشور خودش را برگزار می‌کند و این باعث به وجود آمدن انتقادات زیادی شده.

حتی همین روز جمعه دو بازی در جریان فصل جدید لیگ بلاروس برگزار شد. وضعیت در کشور بلاروس این روزها به گونه‌ای است که انگار مردم به دلیل کم بودن تعداد مبتلایان به ویروس کرونا نگرانی زیادی ندارند اما از نگاه خیلی‌ها این خودش می‌تواند طرز فکری خطرناک باشد.

ماه گذشته و درست در همین روزها اولین مورد مبتلا به کرونا در کشور بلاروس شناسایی شد اما نکته قابل‌توجه این است که هنوز طبق اعلام آمار رسمی هیچ مورد فوت‌شده‌ای در بلاروس بر اثر بیماری کرونا کشف نشده.

تعداد کرونایی‌های کشور بلاروس تا این لحظه 86 نفر اعلام شده. کشوری که هنوز تماشاگرانش در ورزشگاه حضور دارند و حتی همان‌ها اعتقاد زیادی به زدن ماسک یا استفاده از دستکش ندارند؛ چراکه معتقدند وضعیت در کشورشان مثل همیشه عادی‌ست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 554675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟