ورود اتباع چینی به ایران ممنوع شد !

به گزارش رکنا، علی کاشانی حیدری یادآور شد: با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر مشاهده بیماری کرونا در کشور، به دستور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ستاد مقابله با ویروس کرونا با حضور نهادهای نظامی و انتظامی و ارگان های مستقر در این مجموعه، برای مقابله با گسترش این بیماری تشکیل شد.

وی افزود: بر اساس مصوبات این ستاد، بلافاصله سلسله جلسات آموزشی برای کلیه کارکنان عملیاتی در پهنه هوانوردی شهر فرودگاهی با هدف جلوگیری از ابتلا به این بیماری برگزار شد و عملیات ضدعفونی امکان، ترمینال ها، اتوبوس ها و تاکسی های فرودگاه نیز آغاز گردید و این عملیات به صورت مداوم در جریان است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر همه مسافران در بدو ورود به کشور با استفاده از دوربین های حرارتی کنترل می شوند و در صورت مشاهده مسافر خارجی دارای علائم کرونا از ورود آن فرد به کشور جلوگیری می شود و مسافران ایرانی نیز در صورت دارا بودن علائم ابتلا به ویروس کرونا به بیمارستان های مشخص شده اعزام می شوند.

این مقام مسئول بیان داشت بر اساس دستور پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی ورود تمام اتباع چین نیز به کشور ممنوع اعلام شده است.

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: آموزش کارکنان بخش های اداری نیز برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا صورت گرفته و علاوه بر قرار گرفتن مواد ضدعفونی کننده در ساختمان های اداری جهت استفاده کارکنان، عملیات ضدعفونی ساختمان ها نیز به صورت مرتب انجام می شود.

وی اضافه کرد: همچنین برگزاری جلسات، اجتماعات و کلاس های غیر ضروری نیز در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟