برخورد جالب پوتین با سرباز فلسطینی گارد تشریفات که کلاهش افتاد + فیلم
حجم ویدیو: 1.84M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

به گزارش رکنا، روزنامه «ایزوستیا»، چاپ مسکو، امروز نوشت: مردم فلسطین برخورد ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در برخورد با افسر گارد احترام فلسطین که کلاه او را برداشته و سرش گذاشت، را تحسین کردند.

رئیس جمهوری روسیه در تاریخ ۲۳ ژانویه (سوم بهمن ماه) برای مذاکره با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین وارد بیت لحم شد. پوتین در محل اقامت محمود عباس منتظر استقبال رسمی با حضور نیروهای نظامی فلسطینی بود. با عبور از کنار گارد استقبال، وی متوجه کلاه افتاده یکی از افسران روی زمین شده، خم شده آن را برداشت و بر سر او گذاشت.

ویدئویی از این اتفاق توسط "محمد عتیق" یکی از خبرنگاران حاضر در این مراسم شب گذشته در فیس‌ بوک منتشر شده است. این خبرنگار یادآور شد که رئیس جمهوری روسیه با این حرکت، احترام خود برای گارد نظامی فلسطین را نشان داده است.

مردم فلسطین در کامنت‌های خود در این باره از ژست دوستانه و احترام ولادیمیر پوتین به نظامی فلسطینی قدردانی کرده و تاکید کردند که فلسطینی‌ها از سفر رئیس جمهوری روسیه به کشورشان راضی و خوشحال هستند.

در زیر این ویدئو جملاتی مانند: "با احترام و قدردانی از برخورد شما، خوش آمدید، مهمان عزیز رئیس جمهوری پوتین، احترام به شما" و مطالبی از این قبیل نوشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟