جدیدترین فیلم  از شلیک موشک های ایرانی به پایگاه امریکایی / اعتراف به کشته شدن امریکایی ها
حجم ویدیو: 21.39M | مدت زمان ویدیو: 00:02:40

به گزارش رکنا، روزنامه نیویورک تایمز از کشته شدن ده‌ها تن از نظامیان آمریکایی در پناهگاه‌های موجود در این پایگاه پرده برداشت.

به نقل از تلویزیون العالم، آثار و خسارت‌های وارد شده به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق در پی حمله موشکی ایران، روز به روز بیشتر مشخص می‌شود.

بر همین اساس روزنامه القبس کویت گزارش داد نظامیان آمریکایی که در این حملات زخمی شدند برای درمان به یکی از بیمارستان‌های کویت منتقل شدند. روزنامه نیویورک تایمز آمریکا نیز از کشته شدن ده‌ها تن از نظامیان (آمریکایی) در این حملات خبر داد که مؤید گزارش تلویزیون ایران درباره کشته شدن دستکم ۸۰ نظامی آمریکایی در این حمله است.

مالک السامرائی گزارشگر العالم همراه با پخش تصاویری از ویرانه‌های بجای مانده از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در عراق گفت: در حالی که آمریکا تلاش می‌کند بر واقعیت‌ها و حجم خسارات و تلفات خود در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد سرپوش بگذارد، به تدریج پرده از حقایق این حمله کنار می‌رود و کذب ادعا‌های آمریکا بیش از پیش مشخص می‌شود. روزنامه القبس کویت فاش کرد ۱۶ نظامی آمریکایی که در این حمله زخمی شده بودند برای درمان به یکی از بیمارستان‌های نظامی در جنوب کویت منتقل شدند. این روزنامه به نقل از منابع آگاه نوشت جراحات این افراد از متوسط تا خطرناک در نوسان است و شماری از آن‌ها نیز در نواحی مختلف بدن دچار سوختگی شده اند. برخی دیگر نیز بر اثر اصابت ترکش زخمی شده اند. پدر یکی از نظامیان آمریکایی مستقر در عین الاسد در تماس با برنامه واشنگتن ژورنال اعلام کرد از زمان حمله موشکی ایران به این پایگاه هیچ اطلاعی از فرزندش ندارد.

در ادامه گزارش آمده است: در حالی که یکی از درجه داران آمریکایی در پایگاه عین الاسد حمله موشکی ایران را غیرقابل وصف می‌داند، پیش از وی نیز یکی از افسران دانمارکی سخنان مشابهی درباره این حمله گفته بود و شبکه سی ان ان آمریکا نیز از حجم گسترده ویرانی‌های ناشی از این حمله پرده برداشت. مقامات آمریکایی ده روز پس از این حمله به زخمی شدن یازده نظامی آمریکایی در این حملات اذعان کردند حال آن که وزیر دفاع آمریکا و پس از وی رئیس جمهور این کشور زخمی شدن هر یک از نیرو‌های آمریکایی را در این حمله تکذیب کرده بودند. در همین حال روزنامه نیویورک تایمز نیز از کشته شدن ده‌ها تن از نظامیان آمریکایی در پناهگاه‌های موجود در این پایگاه پرده برداشت که مؤید خبر‌های تلویزیون ایران درباره تلفات و خسارات این حمله است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟