مرد میلیارد معروف ۳ فرزند خود را در انفجار‌های سریلانکا از دست داد + عکس

«اندرس هولش پاولسن» که ثروتمندترین مرد دانمارک محسوب می‌شود، سه فرزند خود را در انفجار‌های روز گذشته در سریلانکا از دست داد.

سخنگوی پاولسن هیچ جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نکرد؛ اما رسانه‌های دانمارک اعلام کردند این مرد ثروتمند دانمارکی به همراه همسر و ۴ فرزندش برای تفریح و گذراندن تعطیلات به سریلانکا سفر کرده بودند.

«اندرس هولش پاولسن» ۴۶ ساله مالک شرکت مُد «بست سلر» دانمارک است. این شرکت حدود ۱۵۰۰۰ کارمند دارد و تعداد زیادی از شرکت‌های پوشاک از جمله «ورو مدا»، «ویلا» و «جک اند جونز» نیز زیرمجموعه این شرکت هستند.

نشریه فوربز «اندرس هولش پاولسن» را به عنوان ثروتمندترین شخص دانمارک در سال ۲۰۱۸ معرفی کرده بود که کل دارایی‌های او به ۶.۴ میلیارد دلار می‌رسد. بر اساس اعلام نشریه فوربز، پاولسن بیش از ۱ درصد از املاک اسکاتلند را هم خریداری کرده است.

روز گذشته (یکشنبه) چندین انفجار در هتل‌ها و کلیسا‌های سریلانکا رخ داد که در نتیجه آن ۲۹۰ نفر کشته و بیش از ۵۰۰ نفر مجروح شدند. پلیس اعلام کرد تاکنون ۲۴ مظنون را در ارتباط با این انفجار‌ها بازداشت کرده است. در حال حاضر یک گروه ناشناخته به نام جماعت «توحید ملی» مسئولیت این حملات را برعهده گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟