ماجرای جنجالی ترین طلاق سال هر لحظه پیچیده تر می شود / ارتباط شوم دلیل اصلی+ عکس

زمانی که برای نخستین بار مطرح شد جف بیزوس؛ مدیرعامل آمازون قصد جدایی از همسرش مک کینزی را دارد، برای بسیاری از افراد سوالی بزرگ مطرح شد؛ علت این طلاق چیست؟ اکنون با گذشت تقریبا یک ماه از این خبر، شاید علت ظاهری (خیانت بیزوس به همسرش) مشخص باشد، اما این که این خبر چگونه منتشر شده و به گوش مک کینزی و رسانه ها رسیده همچنان در هاله ای از ابهام است و از رئیس جمهور ایالات متحده تا دولت عربستان سعودی بین مظنونین حضور دارند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، جف بیزوس طی هفته های اخیر به طور رسمی اعلام کرد که اقدام به استخدام کارآگاه های خصوصی برای ردیابی فرد یا افرادی کرده که با هک کردن تلفن همراهش، زندگی خصوصی او را رسانه ای کرده اند.

پس از انتشار این خبر، نخستین تیر پیکان این ماجرا به سمت برادر سانچز نشانه رفت، درواقع گمانه زنی ها حکایت از آن داشت که با توجه به صمیمیت شدید برادر سانچز و دونالد ترامپ، وی اقدام به انتشار این خبر کرده تا به نوعی انتقام مشکلات ترامپ و بیزوس را بگیرد.

اما ماجرا وقتی پیچیده تر شد که بیزوس 2 روز پیش مدعی شد از سوی نشریه اینکوایرر تهدید شده است که عکس هایی بسیار خصوصی از وی را در صورت ادامه پرونده منتشر می کند. درواقع بیزوس اعلام کرد از سوی این نشریه تهدید شده تصاویری برهنه و مستهجن از وی پخش خواهد شد، مگر این که روند تحقیقات خود برای یافتن عامل هک گوشی را متوقف کند.

این موضوع نیز بسیار جنجالی شد چرا که این نشریه نیز روابطی صمیمانه با دونالد ترامپ دارد و البته یکی از نخستین نشریاتی بود که خبر روابط پنهانی جف بیزوس و لورن سانچز را منتشر کرد.

اکنون به عنوان یک مظنون جدید، نام عربستان سعودی مطرح می شود. البته بیزوس به طور مستقیم به عربستان سعودی اشاره نکرده است، اما نمی توان فراموش کرد که بیزوس مالک اصلی واشنگتن پست است؛ نشریه ای که به طور گسترده ای در مورد ارتباط بین شاهزاده محمد بن سلمان و قتل جمال خاشقچی گزارش داده است. خاشقچی یک مخالف و منتقد دولت عربستان بود که پیش از کشته شدن در ماه اکتبر، نظراتی انتقادی در مورد بن سلمان برای واشنگتن پست نوشته بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟