ترس مردمان جهان از پیشگویی هولناک زن معروف بلغاری + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک زن نابینای بلغاری که حملات یازده سپتامبر و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را پیش‌گویی کرده بود، پیش از مرگش برای سال 2018 نیز دو پیش‌گویی مهم انجام داده است.

این زن بلغاری که بابا وانگ نام دارد و در سال 1996 در سن 85 سالگی به علت سرطان پستان درگذشت، توانایی‌های فوق‌طبیعی شگفت‌انگیزی داشته است که به او اجازه می‌ داده بلایای طبیعی و سایر رویدادهای جهانی بزرگ را پیش‌بینی کند.

برخی مدعی‌اند که بابا وانگا پیش از مرگش آینده جهان را تا قرن 51 میلادی که به اعتقاد او پایان عمر کره زمین بود، پیش‌بینی کرده است.

این پیرزن نابینا که به خاطر پیش‌گویی‌های خارق‌العاده‌اش لقب نوستراداموس منطقه بالکان را داشت، ظاهرا درباره سال 2018 نیز دو پیش‌گویی مهم داشته است.

طبق برخی گزارش‌ها، او پیش از مرگش پیش‌بینی کرده بود که در سال 2018، چین با غلبه بر آمریکا به اولین ابرقدرت جهان تبدیل خواهد شد.

بابا وانگا همچنین پیش‌بینی کرده است که در سال 2018 نوع جدیدی از انرژی در سیاره زهره (ونوس) کشف خواهد شد.

افرادی که به پیش‌گویی‌های این پیرزن نابینا ایمان دارند مدعی‌اند با وجود اینکه او این پیش‌گویی‌ها را بیش از 20 سال پیش انجام داده است، اکنون در آنها هاله ای از حقیقت وجود دارد.

در زمانی که بابا وانگا تبدیل شدن چین به ابرقدرت شماره یک جهان را پیش‌بینی کرد، سهم این کشور از اقتصاد جهان تنها 4.1 بود اما پیش‌بینی‌هایی که اقتصاددانان جهان اخیرا از افزایش رشد اقتصادی این کشور در آینده انجام دادند، در تطابق کامل با پیش‌گویی بابا وانگا است.

اما در مورد پیش‌گویی دوم او باید گفت در حال حاضر طرحی برای انجام کاوش‌های فضایی در سیاره زهره وجود ندارد و این به این معناست که پیش‌بینی کشف نوع جدیدی از انرژی در این سیاره در سال آینده میلادی چندان واقع‌بینانه نیست.

افرادی که به پیش‌گویی‌های بابا وانگا اعتقاد دارند مدعی‌اند او سالها قبل از حملات یازده سپتامبر 2001 پیش‌گویی کرده بود که دو پرنده آهنین به آمریکا حمله خواهند کرد. او حتی پیش‌بینی کرده بود که پس از این حادثه Incident خون افراد بیگناه زیادی به زمین ریخته خواهد شد.

او همچنین درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پیش‌بینی کرده بود که تا پایان سال 2016 اروپا دیگر به این شکلی که اکنون وجود دارد وجود نخواهد داشت.

بابا وانگا حتی ظهور یک ارتش افراط‌گرا و حمله آن به اروپا را پیش‌گویی کرده بود که اکنون برخی معتقدند داعش ISIS را می‌توان این پیش‌بینی او در نظر گرفت.

از همه جالب تر این که برخی مدعی‌ اند این پیرزن نابینای بلغاریایی در زمان حیات خود پیش‌بینی کرده است که شخصی با مشخصات باراک اوباما آخرین رئیس‌جمهور آمریکا خواهد بود و این پیش‌گویی برخی را به این باور رسانده است که دونالد ترامپ Trump ممکن است هرگز ریاست‌جمهوری خود را به پایان نرساند.

بابا وانگا علاوه بر این پیش‌گویی‌ها، پیش از مرگ خود از پایان گرسنگی در جهان تا سال 2028 خبر داده است. او همچنین گفته است که کره زمین تا سال 2341 غیرقابل سکونت خواهد شد.

او همچنین برای زندگی چند قرن بعد انسانها نیز پیش‌بینی‌هایی را کرده است، از جمله پیش‌بینی‌های وی این است که تا سال 2130 بیگانگان فضایی به تمدن‌های انسانی کمک خواهند کرد که در زیر دریاها زندگی کنند و در سال 3005 جنگ بزرگی در مریخ به وقوع خواهد پیوست.

وی همچنین گفته است که تا سال 3797 هر چیزی از روی کره زمین ناپدید می‌شود اما تا آن زمان انسان‌ها به این قابلیت دست پیدا کرده‌اند که برای زندگی به یک منظومه ستاره‌ای جدید کوچ کنند.

ناگفته نماند که برخی از آشنایان او که از صحت پیش بینی های او خبر داشتند در مصاحبه ای که از آن ها شد پیش بینی های سال 2018 باباونگا را تکذیب کردند.

در حال حاضر مسئولین و اهالی منطقه که به وی ایمان داشتند منتظر پیش بینی های او در سال 2018 هستند.

بابا ونگا (به انگلیسی: Baba Vanga متولد 31 ژانویه1911 - درگذشته 11 اوت 1996) عارف و روشن‌بین ساکن بلغارستان بود که به گیاه‌درمانی نیز می‌پرداخت. افراد زیادی از گوشه و کنار دنیا اعتقاد داشتند که وی دارای توانایی های ماوراءالطبیعه بوده است.

به ادعای بعضی منابع وی تجزیه اتحاد جماهیر شوروی، تاریخ مرگ ژوزف استالین، فاجعه چرنوبیل، حملات 11 سپتامبر و غرق شدن زیردریایی کورسک را پیش‌بینی کرده بود. اما افراد نزدیک به وی، پیش‌بینی‌های نسبت داده شده به وی در منابع اینترنتی را تکذیب می‌کنند.

از جمله موارد نسبت داده شده به بابا ونگا آن است وی پیش‌بینی کرده بود که فینال جام جهانی 1994 بین دو تیم که نام آن‌ها با حرف ب شروع می‌شود، انجام خواهد شد. درحالی که این مسابقه بین ایتالیا و برزیل برگزار شد. ایتالیا در مرحله نیمه‌نهایی آن سال بر بلغارستان غلبه کرد. وی همچنین پیش‌بینی کرده بود که جنگ جهانی سوم در نوامبر 2010 آغاز و تا اکتبر 2014 طول خواهد کشید. اما به گفته افراد نزدیک به وی، او از به زبان آوردن پیش‌بینی‌هایش درباره مسایل فاجعه‌بار خودداری می‌کرد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

عکس باباونگا (1)

آیا این خبر مفید بود؟