مجتهد، افشاگر اسرار خاندان سعودی در پیامی توئیتری نوشت... بن سلمان چه خواهد گفت؟ آیا از پادشاه خواهد خواست او را برکنار کند تا مسبب در تنگنا قرار گرفتن کشورش نشود؟ سپس پادشاه مخالفت خواهد کرد (البته این، بن سلمان است که به نام پادشاه با برکناری خود مخالفت خواهد کرد) و او در منصبش خواهد ماند؟ آیا بر این موضوع پافشاری می‌کند که این، توطئه‌ای علیه کشور است و مردم باید برای مقابله با این توطئه در کنار سران خود بایستند و درباره هرگونه تساهل در این خصوص هشدار می دهد؟ یا بسته ای از دروغ های دیگر را تحویل می دهد؟

مجتهد در توئیتی دیگر نوشت... بن سلمان در حالت خشم، تنش، پریشانی و حواس پرتی قرار دارد. تحت تدابیر شدید امنیتی به کاخش پناه برده است. تصمیم گرفته است هرگونه تلاش برای برکناری یا کاهش نفوذش را فرو نشاند. پدرش را تحت محاصره شدیدتر قرار داده و هیچ کس نمی تواند جز در موارد بسیار ضروری او را ببیند. مادرش را به عسیر تبعید و در کاخی که بیشتر شبیه زندان Prison است، مستقر کرده است. تلاش های خاندان سعودی برای هرگونه اقدام تا به این لحظه کم و ناچیز بوده است.

مجتهد همچنین در توئیتی دیگر نوشت... بن سلمان مسئولیت را گردن همه نزدیکان خود می اندازد. گزارش رویترز درباره یک گفتگو از طریق اسکایپ از منبعی درز شده بود که بن سلمان آن را ساخته بود. در واقع او سخن می‌گفت نه القحطانی. منتظر گزارشی دیگر از رویترز باشید که در آن بدر العساکر به دریافت تماس های تلفنی و هماهنگی با القحطانی بدون مراجعه به بن سلمان متهم می شود. به نظر می رسد رویترز با قاتل The Murderer همکاری می کند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 428946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟