هنرپیشه آمریکایی: باید دولت ترامپ را سرنگون کنیم

به گزارش رکنا، به نقل از آسوشیتدپرس، تنور انتخابات میان دوره‌ای ششم نوامبر آمریکا برای انتخابات کنگره روز به روز گرمتر می‌شود. شخصیت‌های مختلف سیاسی و هنری به اظهارنظر درباره این انتخابات مبادرت می‌کنند. در این میان آلک بالدوین هنرپیشه آمریکایی از مردم کشورش خواست که در انتخابات پیش رو به عنوان فرصتی برای سرنگون کردن دولت ترامپ Trump استفاده کنند.

وی در مراسمی در حمایت از حزب دموکرات در ایالت نیوهمپشایر گفت: «شیوه اجرای تغییرات در آمریکا ازطریق انتخابات است. ما دولت‌ها را در کشورمان به شیوه‌ای رسمی و قاعده‌مند تغییر می‌دهیم. در این مسیر رسمی و ضابطه‌مند و قانونی باید دولت ایالات متحده را به ریاست دونالد ترامپ سرنگون کنیم. در حال حاضر تعداد محدودی در مسند قدرت هستند و آن‌ها کمر همت بسته اند به اینکه سیاست‌های شرارت آمیز خود را در حوزه مهاجرت ادامه بدهند و این سیاست، آمریکا را در مسیر تغییراتی قرار می‌دهد که جامعه بین المللی آن را مصداق نقض حقوق بشر تلقی می‌کند.»

بالدوین افزود: «این طبقه معدود، پول مردم را از خزانه داری دولت فدرال به غارت برده اند و آن را به صورت مستقیم به حساب‌های بانکی سرسخت‌ترین حامیان سیاسی خود واریز کرده اند تا اینکه آن‌ها و چندین نسل از فرزندان آن‌ها بتوانند منابع مالی کافی را برای حفظ حزب جمهوری خواه تا حداکثر زمان ممکن در مسند قدرت داشته باشند.»خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟