کاریکاتور واشنگتن پست درباره ترامپ پولکی

روزنامه واشنگتن‌پست با انتشار کاریکاتوری انتقادی از رویکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در قبال عربستان سعودی و واکنش وی به ناپدید شدن یا قتل Murder احتمالی جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی، در کنسولگری عربستان در استانبول نوشت: ترامپ Trump در سخنرانی انتخاباتی‌اش در سال ۲۰۱۵ اعلام کرده بود «من با عربستان سعودی همراهم و آن‌ها را دوست دارم. آن‌ها از من آپارتمان Apartment می‌خرند. آن‌ها ۴۰ و ۵۰ میلیون دلار هزینه می‌کنند. آیا باید از آن‌ها بدم بیاید؟ خیر من آن‌ها را بسیار دوست دارم».

به نوشته این روزنامه آمریکایی، تضاد منافع دیگری در درون خانواده ترامپ دیده می‌شود و آن هم ارتباط صمیمی جرد کوشنر، داماد ترامپ، با ولیعهد سعودی است.

شایان ذکر است، دونالد ترامپ چند روز پس اعلام کرده بود که عربستان خریدار عمده تسلیحات ساخت آمریکاست و او نمی‌تواند به سبب ناپدید شدن یک روزنامه‌نگار در روابط واشنگتن و ریاض تجدید نظر کند!

خاشقجی که ستون‌نویس روزنامه واشنگتن پست بود، از روز دوم اکتبر پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شده است. بنا بر اعلام پلیس Police ترکیه، او در ساختمان این کنسولگری به قتل رسیده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

کدخبر: 424889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟