با گیفت کارت آیتونز از اوریکس گیم خودت هر چی میخوای بخر!

تنها راه استفاده از این قابلیت‌ها، شارژ کردن اکانت Itunes می‌باشد، و برای شارژ کردن اکانت آیتونز شرکت اپل گیفت کارت Itunes  را به بازار عرضه کرده است. شما با خرید گیفت کارت آیتونز از وبسایت ORIXGAME می‌توانید به همه‌ی این قابلیت ها دسترسی داشته باشید.

ممکن است که در رابطه با  گیفت کارت Itunes هیچگونه اطلاعاتی نداشته باشید؛ و این سوالات برای شما به وجود آید که اصلا این گیفت کارت چیست، چه چیز هایی را می‌توان با آن خرید و یا گیفت کارت را از کدام سایت خرید کرد؟ با اوریکس گیم همراه باشید تا شما را با این مهم آشنا سازیم.

گیفت کارت آیتونز اپل چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

گیفت کارت آیتونز یا همان Itunes Card ، یک ارز از پیش خریداری شده برای خدمات مختلف اپل می‌باشد. این خدمات می‌تواند شامل فروشگاه آیتونز و محتوای اپل باشد. از پر طرفدارترین سرویس هایی که کاربران دستگاه های اپل را وادار به خرید گیفت کارت می‌کند، می‌توان به خرید حجم اضافه برای آیکلود، خرید جم و سکه در بازی‌های گوناگون و خرید اشتراک اپل موزیک اشاره کرد.

گیفت کارت اپل به صورت یک کد 16 رقمی می‌باشد که پس از وارد کردن این کد، اپل ایدی شما به میزان مبلغ همان گیفت کارت شارژ می‌شود و می‌توانید به همان میزان خرید و یا پرداخت درون برنامه ای در پلتفرم اپل انجام دهید. به طور کلی گیفت کارت‌های آیتونز، کار کاربران دستگاه های اپل را برای پرداخت های مختلف در سیستم عامل IOS را آسان می‌کند. کاربران ایرانی می‌توانند با خرید گیفت کارت مورد نظر خود و وارد کردن کد گیفت کارت، حساب اپل ایدی خود را شارژ، و سپس اقدام به پرداخت مبلغ برای خرید آیتم مورد نظر خود کنند. فقط دقت کنید که کشور اپل ایدی شما (کشوری که هنگام ساخت اپل ایدی وارد کردید) می‌بایست با کشور گیفت کارت یکسان باشد.

گیفت کارت اپل آیتونز هیچ گونه محدودیتی ندارد و کاربران در هفت روزه هفته می‌توانند به خرید از فروشگاه های اپل مانندApp Store  وItunes Store  بپردازند.

قیمت و خرید گیفت کارت آیتونز در اوریکس گیم

 

قیمت و خرید گیفت کارت آیتونز در اوریکس گیم

اگر در ایران زندگی می‌کنید به دلیل تحریم امکان خرید آنلاین گیفت کارت برای شما از سایت رسمی شرکت اپل وجود ندارد، اما می‌توانید برای خرید گیفت کارت آیتونز با قیمت عالی از اوریکس گیم اقدام کنید. اوریکس گیم افتخار این را دارد که خرید گیفت کارت آیتونز ارزان را برای شما کاربران عزیز تضمین و فراهم کند. همچنین اگر به بازی‌های کنسولی علاقه مندید، می‌توانید خرید گیفت کارت ایکس باکس ارزان را نیز با ما تجربه کنید، و اگر طرفدار پر‌و‌پا قرص بازی های اکشن هستید می‌توانید خرید سی‌ پی‌کالاف دیوتی موبایل ارزان را هم از ما بخواهید.

چه چیزهایی را می‌توان با گیفت کارت آیتونز خریداری کرد؟

  • خریداری اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف از فروشگاه اپ استور در ios و مک بوک
  • خرید آهنگ و فیلم از itunes و یا apple TV
  • خرید کتاب از بخش Apple Book
  • خرید حق اشتراک‌هایی که عمدتا از حساب آیتونز شما شارژ می‌شوند مانند Apple TV Plus و Apple New Plus
  • خرید فضای بیشتر در بخش iCloud
  • خریدهای درون‌برنامه‌ای با گیفت کارت آیتونز

بهترین سایت برای خرید گیفت کارت آیتونز

 

‌بهترین سایت برای خرید گیفت کارت آیتونز

بدون ذره ای تردید و با افتخار اعلام می‌داریم که؛ سایت اوریکس‌گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی، با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته حتی در روز های تعطیل و با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر سایت ها و سریعترین زمان واریز محصولات خریداری شده، بهترین سایت برای خرید گیفت کارت آیتونز و دیگر محصولات سایت مانند سی‌پی‌کالاف دیوتی موبایل و گیفت کارت ایکس باکس می‌باشد. بهترین‌ها را با ما تجربه کنید.

کدخبر: 884802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟