سرعت تراکنش های ترون چقدر است؟

منظور از سرعت انجام تراکنش (Transaction speed) در دنیای ارزهای دیجیتال، مدت زمانی است که ارسال ارز از فردی به فرد دیگر به طول می انجامد. تقریبا در همه ارزهای دیجیتال انجام تراکنش ها مستلزم مدتی هر چند کوتاه مکث و انتظار است و همین موضوع باعث می شود کاربرد آنها در دنیای واقعی کمی با چالش روبرو شده و بحث انگیز شود. در ادامه به سرعت انجام تراکنش ها در داخل شبکه ارز دیجیتال ترون خواهیم پرداخت.

سرعت تراکنش های ترون چقدر است؟

ترون؛ مدعی انجام تراکنش ها با بالاترین سرعت

پروژه ترون (TRON) که با نماد اختصاری TRX در سایت های صرافی مورد معامله قرار می گیرد، پروژه ای بلند پروازانه در جهت ایجاد یک اینترنت تمرکز زدا، پلتفرم بلاک چینی برای قرار دادهای هوشمند و توسعه اپلیکیشن های غیرمتمرکز یا dApps می باشد. این ارز دیجیتال امروزه موفق شده خود را در جمع ده ارز دیجیتال برتر دنیا قرار دهد. قیمت ترون در آغاز عرضه این ارز دیجیتال 0.002 دلار بود.

 ترون که در ابتدای ایجاد روی شبکه اتریوم توسعه داده شده بود، در ژوئن سال 2018 با اجرای نسخه اصلی خود از این شبکه جدا شد. مطابق با گزارشی که در وبلاگ این استارتاپ آمده، میزان سرعت تراکنش ها در شبکه ترون 2000 تراکنش در ثانیه می باشد. جاستین سان به عنوان بنیانگذار این پروتکل، میزان سرعت تراکشن ها در ترون را 80 برابر اتریوم می داند و این ادعا به این معنی است که سان در نسخه اصلی شبکه خود عدد 1200 تراکنش بر ثانیه را تحقق بخشیده است.

سرعت تراکنش های ترون چقدر است؟

در هر صورت این سرعت تراکنش ها در شبکه ترون قابل دفاع باشد یا نه چیزی است که آینده آن را روشن خواهد کرد. ولی با این همه پروژه ترون به عنوان یکی از بزرگترین سیستم عامل های مبتنی بر بلاک چین در جهان شناخته می شود که دارای ویژگی های مختلفی همچون مقیاس پذیری، قابلیت دسترسی بالا و قابلیت محاسباتی با توان بالا می باشد.

همه این دلایل باعث شده که تحلیل گران بازار ارزهای دیجیتال آینده روشنی برای این رمز ارز پیش بینی کنند. این رمز ارز در زمان نگارش این مطلب در محدوده 0.03037 دلار معامله می شود. شما می توانید جهت اطلاع از نرخ لحظه ای ارز دیجیتال ترون و نوسانات لحظه ای سایر ارزهای دیجیتال به سایت صرافی تتر ایران مراجعه نمایید.

سایت صرافی تتر ایران با ارائه خدمات متنوع و ایمن در حوزه ارزهای دیجیتال و با فراهم آوردن امکان دانلود و نصب انواع کیف پول های ذخیره رمز ارزها در خدمت مشتریان و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال می باشد. همچنین لازم به ذکر است که در این سایت آموزش های لازم در خصوص کار با انواع کیف پولها آورده شده است. آموزش کار با کیف پول تراست والت برای کسانی که تمایل دارند از این کیف پول مجازی برای ذخیره رمز ارزهای خود استفاده نمایند، در سایت تتر ایران قرار داده شده است.

کدخبر: 653755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟