خرید رپورتاژ آگهی برای بازاریابی محتوا و سئو سایت

اگر بدنبال بهترین و به صرفه ترین روش تبلیغات و بازاریابی هستید به شما توصیه میکنید برای سئو سایت برنامه ریزی کنید تا وب سایت شرکت شما در صدر نتایج گوگل قرار بگیرد و مخاطبان شما روزانه برای خرید محصولات و خدمات مورد نظرتان به شما مراجعه کنند.

بهترین و سریع ترین روش سئو سایت چیست ؟

طبق توصیه کارشناسان و متخصصان خرید رپورتاژ آگهی از شرکت ویرلن بهترین و به صرفه ترین راهکار است.

با استفاده از کمپین های رپورتاژ آگهی ویرلن ، تبلیغات شما بصورت خبر در سایت های معتبر و پربازدید منتشر میشود ، بنابراین کاربران اعتماد بیشتری به برند شما خواهند داشت .

نکته مهم اینکه؛ رپورتاژ آگهی از نظر سئو برای بهبود رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید سایت مورد توجه کارشناسان است ، که دلیل آن هم هایپرلینک های فالو است که در متن خبر قرار میگیرد.

رپورتاژ آگهی چیست؟ و چطور میتواند برای سئو سایت و بازاریابی محتوا بصورت همزمان موثر باشد ؟

رپورتاژ آگهی که در امریکا و اروپا بیشتر با عنوان sponsored content و PR  شناخته میشود، درواقع یک خبر تبلیغاتی و یا مقاله سفارشی است که به درخواست برندها و استارت آپ ها در سایت های خبری منتشر میشود.

اما نکته مهمی که از نظر سئو حائز اهمیت است، درواقع قرار گرفتن چند هایپرلینک در محتوای خبر است که به وب سایت تبلیغ دهنده ارجاع میشود.

از آنجایی که این هایپرلینک ها فالو و ارگانیک هستند و این متن خبری بصورت دائمی در سایت های منتشر کننده پایدار می‌ماند، این محتوای خبری میتواند تمامی الگوریتم های گوگل در رابطه با بک لینک استاندارد را پوشش دهد. و البته بدلیل اینکه وب سایت شما این لینک ها را از طریق محتوایی مرتبط دریافت میکند بالاترین میزان تاثیر را برای ارتقاء رتبه سایت در گوگل دارد . همچنین با توجه به اینکه خبرگزاری های معتبر اتوریتی بالایی دارند و در یک کمپین رپورتاژ ، محتوای خبری در چند سایت مختلف قرار میگیرد ، رپورتاژ بالاترین میزان تاثیرگذاری را در سئو سایت دارد.

خرید رپورتاژ آگهی کدام وب سایت ها بهترین انتخاب برای کسب و کار ماست ؟

نکته اول اینکه سایت های خبری معتبر و پربازدید را برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب کنید .

وب سایت هایی را انتخاب کنید که درصد بیشتری از مخاطبین مورد نظر شما را داشته باشند . قطعا نوع مخاطبین خبرگزاری های سیاسی با سایت های آی تی یا لایف استایل متفاوت است .

با انتخاب تعدادی از سایت های مختلف در یک یا چند کتگوری ، طیف بسیار بالا و متنوعی با برند شما آشنا میشوند . بهتر است قبل از شروع تبلیغات اینترنتی شناخت بهتری نسبت به سایتهای خبری مختلف پیدا کنید .

این تکنیک به عنوان روابط عمومی دیجیتال نقش بسیار موثری در برندینگ دارد ، بنابراین انتخاب بهترین سایت ، قطعا برای دیجیتال مارکتینگ و برندینگ تاثیر بالایی خواهد داشت .

توصیه میکنیم کار را به کاردان حرفه ای بسپارید .

شرکت تبلیغاتی ویرلن پس از ۱۰ سال تجربه تبلیغات اینترنتی و سئو برای برندهای برتر ایران ، و انتشار بیش از ۱۰۰ هزار رپرتاژ در ۲۰۰ سایت خبری برتر ، راهکارهای حرفه ای برای تاثیر گذاری بیشتر آن را ارائه میدهد و قطعا شناخت بهتری نسبت به سایتهای مختلف دارد . بنابراین میتواند مفید ترین مشاوره را برای دریافت نتیجه بهتر ارائه دهد و موفقیت شما در بازاریابی و سئو را تضمین کند .

 

خرید رپورتاژ آگهی کدام وب سایت ها برای سئو تاثیرگذاری بیشتری دارد ؟

 

مهمترین نکته بازهم انتخاب سایتهای معتبر و پربازدید است و اطمینان از آرشیو شدن دائمی خبر ، زیرا سایتهای تازه کار ممکن است پس از مدتی خبر را حذف کنند

قطعا باید مطمئن شوید که وب سایتی را که برای خرید رپورتاژ آگهی انتخاب می کنید، ۳ هایپر لینک فالو دائمی را در متن خبر قرار دهد زیرا بک لینک نوفالو هیچ فایده ای برای سئو سایت شما نخواهد داشت .

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذاری رپرتاژ بر سئو سایت و بهبود رتبه گوگل ، بالا بودن دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایت منتشر کننده است . خبرگزاری های معتبر و پربازدید بالاترین اتوریتی را میان کل سایت های ایرانی دارند . اتوریتی بالاتر از ۳۰ موثر است ولی اتوریتی بالاتر از ۵۰ بهترین تاثیرگذاری را برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل دارد .

خدمات ویرلن صرفا انتشار رپورتاژ نیست !

ویرلن برای اولین بار در ایران کمپین های PR SEO را ارائه میدهد.

bbbbbbbbbbbbbbbbb

در قالب این کمپین ها VIRLAN وضعیت سئوی سایت شما را بررسی می کند ، برای سایت شما بصورت حرفه ای محتوا تولید میکند و همچنین لینکسازی داخلی سایت شما را بهینه سازی میکند.

در مرحله بعد وارد فاز تولید محتوای رپورتاژ شده و سپس این مطالب در بهترین سایت های خبری که معیار ها و استاندارد های SEO را داشته باشد و همچنین از نظر مخاطب برای کار شما مناسب باشد منتشر میشود .

سئوکار ها و دیجیتال مارکتر های حرفه ای کمپین های PR SEO را تایید میکنند.

شرکت ویرلن از تولید محتوا تا انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر همراه شماست.

برای اطلاعات بیشتر به سایت ویرلن https://www.virlan.co/pr-seo مراجعه کنید.

کدخبر: 618227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟