افشای تصاویر Moto G8  موتورولا در فضای مجازی

به گزارش رکنا، جدیدترین تصاویر لو رفته گوشی جدید موتورولا، مدل G8 را قبل از رونمایی از این گوشی مشاهده کنید.

 اگرچه شرکت موتورولا، در بهار سال ۲۰۱۸ گوشی پرطرفدار و میان‌رده Moto G6 را به جهان معرفی و در اوایل سال جاری میلادی خانواده G7 را در ادامه سری قبل خود رونمایی کرد، ماه پیش، به سمت خانواده جدیدی از این میان‌رده‌ها رفت و دو گوشی G8 Play و G8 Plus در رسانه‌ها دیده شدند.

درست است که میان‌رده‌های جدید موتورولا دارای یک مدل معمولی با نام اصلی G8 نبودند و به نظر نمی‌رسد که دو مدل Play و Plus این خانواده به زودی به کشور‌های زیادی راه پیدا کنند، افشاگران عرصه فناوری دست به فاش کردن اطلاعاتی از این گوشی‌ها زدند که نشان می‌دهد این خانواده هم دارای یک مدل معمولی خواهد بود که دیر یا زود به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. تصاویر جدیدی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده که مشخصات ظاهری و تنوع رنگی این مدل را برای طرفداران گوشی‌های موتورولا به نمایش گذاشته است. با این وجود، می‌توان حدس‌هایی درباره ظاهر این گوشی و مشخصات پشت پرده آن با توجه به نسل‌های قبل این گوشی و هم‌خانواده‌های Play و Plus آن زد.

درست است که با انتشار تصاویر با کیفیت پایین Moto G8 نمی‌توان حدس زیادی درباره آن زد، ولی دیده می‌شود که ظاهر این گوشی از روی مدل Play آن گرفته شده و شباهت چندانی به مدل G8 Plus ندارد یعنی ماژول دوربین این گوشی دارای سه لنز است که دوربین اصلی آن از دو دوربین جانبی و فلش LED آن جدا شده است.

در جلوی این دستگاه دیگر چانه آنقدر بزرگی دیده نمی‌شود که بتوان لوگوی اصلی و کامل شرکت موتورولا را در آن قرار داد و همچنین مانند گذشته سنسور اثر انگشت گوشی‌های موتورولا در قسمت جلویی آن دیده نمی‌شود و همراه با لوگوی موتورولا در پشت آن قرار خواهد گرفت؛ درست مانند نسل‌های قبل. گفته می‌شود برای پایین نگه داشتن قیمت این گوشی برای آن از بدنه پلاستیکی به جای شیشه‌ای و فلزی استفاده شده است. همچنین بر اساس رنگ‌بندی مدل‌های G8 Play و G8 Plus تا به حال، احتمال دارد رنگ‌بندی G8 معمولی هم مشکی، آبی و قرمز باشد.

به نظر می‌رسد که موتورولا نسبت به تولیدکنندگان دیگر گوشی‌های هوشمند مانند گوگل، اپل یا سامسونگ در نگه داشتن راز‌های گوشی‌های خود موفق‌تر عمل کرده است چرا که هنوز هیج اطلاعاتی درباره این گوشی در هیچ رسانه‌ای دیده نشده است و با این حال انتظار می‌رود G8 مشخصاتی شبیه G8 Play و G8 Plus داشته باشد.

با توجه به شباهت زیادی که G7 و G7 Plus در اوایل سال به یکدیگر داشتند، انتظار می‌رود که G8 هم مانند G8 Plus دارای یک نمایشگر به اندازه ۶.۳ اینچ از نوع IPS LCD و با رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ باشد. احتمال دارد پردازنده این گوشی کمی ضعیف‌تر از مدل پلاس خود باشد و پردازنده Snapdragon ۶۶۰ همراه با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی روی آن تعبیه شود. از آنجایی که G8 Play و G8 Plus هر دو دارای باطری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت هستند، گفته می‌شود که باطری G8 هم همین ظرفیت را داشته باشد. تنها چیزی که نمی‌تواند حدسی درباره آن زد، کیفیت دوربین‌های این گوشی میان‌رده موتورولا است.

G8 Play قرار است در آمریکا با قیمت ۲۲۰ دلار به فروش برسد و مدل بهتر از آن G8 Plus با قیمت ۳۰۰ دلار در این قاره عرضه می‌شود و بر همین اساس، می‌توان انتظار این را داشت که قیمت G8 معمولی به ۲۵۰ دلار برسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟