حجم ویدیو: 8.35M | مدت زمان ویدیو: 00:01:09

دوربین استارتاپ مورد اشاره با نام «هگزاگون» (Hexagon) شناخته شده و از طریق اپلیکیشن مربوطه به اسمارت فون شما متصل می شود و تصویری از پشت دوچرخه را به صورت زنده روی نمایشگر تلفن همراهتان نشان می دهد. «هگزاگون» بر خلاف نمونه های مشابه قادر است تناسب اندام Fitness Fitness دوچرخه سوار را پایش کرده و مسافت پیموده شده را نیز محاسبه کند.

گفتنی است «هگزاگون» می تواند شما را در موقع سانحه با خبر کند و همچنین در شرایط اورژانسی به صورت خودکار به مخاطبی که پیشتر برای آن تعریف کرده اید، اطلاع دهد.

لازم به ذکر است محصول معرفی شده توسط «اسمارت بایک»، علاوه بر دوربین از چراغ هایی در بدنه خود بهره می برد که به هنگام ترمز و یا گردش به چپ و راست به دیگر رانندگان هشدار می دهد. همچنین در داخل گجت مذکور یک پاور بانک 6000 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده که می توانید از آن برای شارژ کردن موبایل خود استفاده کنید.

«هگزاگون» از هفته آینده در سایت جمع سپاری Indiegogo و با قیمت 99 دلار برای تعداد محدودی از پشتیبانان مالی قرار خواهد گرفت. همچنین نسخه ای از آن که از چراغ ترمز و راهنما بی بهره است با قیمت 75 دلار در اختیار سرمایه گذاران اولیه قرار می گیرد.

 

کدخبر: 388258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟