عجیب ترین اختراعات ساخت دست بشر

مخترعان موفق به ساخت دستگاه‌هایی شده اند که به شما کمک می‌کند در برابر ابتلا به بیماری‌ها مقاومت کنید. اختراعات روزمره جوانان و نخبگان در سراسر جهان است که سبب آسان‌تر شدن زندگی می‌شود این اختراعات برای تسهیل زندگی همه افراد به وجود آمده اند که در این بسته خبری به معرفی این اختراعات جدید می‌می‌پردازیم.

به کمک این وسیله به طور همزمان در چند نقطه از جهان حاضر شوید

یکی از محققان در یکی از کشور‌های اروپایی موفق به تولید تولید و طراحی وسیله‌ای شده است که به افراد کمک می‌کند تا بتوانند به صورت فیزیکی در چند نقطه از جهان حاضر شوند.

این وسیله فیزیکی کاری می‌کند تا افراد به کمک هولوگرام و ثبت تصویر بتوانند در چند نقطه از جهان به صورت همزمان حضور پیدا کنند این دستگاه استوانه‌ای شکل که به عنوان سیستم کنفرانس ویدئویی واقعی شناخته می‌شود قادر است کنفرانس ویدئویی را به وجود آورد که سبب می‌شود تا افراد در یک مکان حضور فیزیکی داشته باشند.

کارایی این سیستم به این صورت است که به کمک چند دوربین حرفه‌ای تصویر را سه بعدی تهیه می‌کنند و به کمک یک پروژکتور هوشمند که در اطراف غلاف استوانه‌ای این دستگاه قرار دارد تصاویر منتقل می‌شود؛ به کمک هولوگرام‌هایی که به لوله استوانه‌ای متصل هستند تصویر فرد به صورت سه بعدی در همه جا منتقل می‌شود.

انگشتری که تمرینات ورزشی شما را ثبت می‌کند

یکی از محققان انگشتری را طراحی کرده است که می‌تواند بدن فرد را کنترل کند این انگشتر اطلاعات مورد نظر در رابطه با خواب خواب افراد را مشخص می‌کند و می‌تواند کیفیت خواب افراد را در طول شبانه روز اندازه گیری کند همچنین این انگشتر و حلقه قابلیت این را دارد که ویژگی‌های منحصر به فرد تمرینات ورزشی و فعالیت مفید افراد را هم اندازه گیری کند مدیران شرکت تولید کننده این انگشتر معتقدند برای آنکه بتوانیم تشخیص دهیم تمرینات ورزشی تا چه اندازه برای سلامتی Health فرد مفید بوده است این دستگاه را تولید کردند.

تلفن ضروری که با یک باطری کار می‌کند

همه ما می‌دانیم که تلفن‌های همراه به کمک باتری‌های مخصوص به خود کار می‌کنند و اگر زمانی شارژ تلفن همراه تمام شود باید آن را به کمک نیروی الکتریسیته شارژ کرد، اما به تازگی تلفن همراهی به بازار Store آمده است که به کمک باتری‌های قلمی کار می‌کند و شارژ می‌شود.

کاربران برای استفاده کردن از این تلفن همراه تنها کافی‌است یک باتری قلمی را در پشت آن قرار دهند تا بتوانند ۱۰ ساعت با تلفن همراه مکالمه کنند.به گفته سازندگان این تلفن همراه هدف از ساخت این وسیله برقراری ارتباط در مواقع ضروری است.

این تلفن ۱۵ سال عمر می‌کند همچنین ضد آب هم هست، اما شاید مهمترین ویژگی دستگاه این است که به تلفن ضروری سراسری متصل است و چراغ قوه‌ای در بالای آن قرار دارد که می‌تواند ۲۴ ساعت نور را تامین کند.

 

کدخبر: 383561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟