گلکسی نوت 9 با صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی و باتری بزرگتر معرفی خواهد شد

احتمال رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت ۹ در تاریخی نزدیک‌تر به نسبت سال گذشته وجود دارد. بر اساس شایعه‌های منتشرشده در شبکه اجتماعی Weibo، به نظر می‌رسد یکی از قسمت‌هایی که در نسل بعدی سامسونگ دستخوش تغییرات زیادی شود، باتری و صفحه‌نمایش خواهد بود.صفحه‌نمایش در نسل بعدی گلکسی نوت، مقدار بسیارکمی بزرگ‌تر شده و به ۶.۴ اینچ خواهد رسید؛ اما نسبت صفحه‌نمایش تغییری نمی‌کند. با این مقدار اندک افزایش، تفاوت میان صفحه‌نمایش گلکسی اس ۹ پلاس و گلکسی نوت ۹ واضح‌تر می‌شود. این را در نظر داشته باشید که بر اساس صحبت‌های بسیار زیاد، سنسور اثرانگشت در گلکسی نوت ۹ به زیر صفحه‌نمایش خواهد رفت و شاهد یک «اولین» برای سامسونگ خواهیم بود.

بحث دیگری که این بار سامسونگ قرار است بعد از یک تجربه سخت مجدد در سری نوت امتحان کند، افزایش ظرفیت باتری است. باتری فعلی در گلکسی نوت ۸ برابر با ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده که قرار است در نسل بعدی به ۳۸۵۰ یا حتی ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت افزایش پیدا کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توانیم به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ اشاره‌کنیم.

فعلاً، کلیات گلکسی نوت ۹ را می‌دانیم. به نظر شما چه مواردی در نوت ۹ به‌صورت جدی تغییر می‌کند؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 372359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟