آیا اپل قصد دارد مدل‌های ارزان‌تری از گوشی آیفون X را روانه بازار کند؟

در این گزارش آمده که اپل از میزان سهم خود در بازار Store چین ابراز نگرانی کرده و معتقد است که با ارائه بسیاری از ویژگی‌های گوشی آی‌فون X در مدل‌های ارزان‌تر می‌تواند مجددا سهم قابل قبولی از بازار این کشور را از آن خود کند.
وب‌سایت Macotakara در ژاپن نیز مدعی شده مدل‌های ارزان‌قیمتی که سال آینده تولید خواهند شد حدود 90 دلار آمریکا قیمت کم‌تری از آی‌فون X کنونی خواهند داشت. هم‌چنین انتظار می‌رود مدل‌های سال آینده به صفحه نمایش اولد و دوربین TrueDepth مجهز باشند؛ ضمن آن‌که در این مدل‌ها فیس آی‌دی جایگزین تاچ آی‌دی خواهد شد.
با توجه به رقابت سختی که بین اپل و کمپانی‌های محلی مانند هواوی و اوپو وجود دارد، آی‌فون توانسته در سه ماهه منتهی به ماه آگوست سهم خود را در بازار چین به میزان 4.3 درصد افزایش دهد. در همین بازه زمانی، اپل با تصاحب 17.7 درصد سهم از بازار چین پشت سر هواوی قرار دارد که توانسته 31 درصد بازار را از آن خود کند. بازار چین بزرگ‌ترین بازار تلفن‌های همراه در سراسر جهان است اما مطمئنا قیمت 999 دلاری برای نسخه 64 گیگابایتی آی‌فون X بسیاری از کاربران چینی را از خریدن این مدل منصرف می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟