جنگ ربات های غول پیکر ژاپنی و آمریکایی + فیلم
حجم ویدیو: 31.94M | مدت زمان ویدیو: 00:04:43

این مبارزه قرار است بین یک ربات آمریکایی به نام «Eagle Prime» با 5 متر ارتفاع، 12 تن وزن و 430 اسب بخار قدرت از یک طرف و ربات ژاپنی «Kuratas» با 4 متر ارتفاع و 4 تن وزن برگزار شود. 

جنگ میان ربات های آمریکا و ژاپن
Kuratas را می توان به دو روش کنترل از راه دور و یا قرار گرفتن درون آن کنترل کرد. این ربات با سرعت 10 کیلومتر بر ساعت بر روی چهار چرخ حرکت می کند و توانایی شلیک 6 هزار گلوله در هر دقیقه را نیز دارد.

جنگ میان ربات های آمریکا و ژاپن
در طرف دیگر Eagle Prime قرار دارد که توسط کمپانی کالیفرنیایی «MegaBots» تولید شده و علی رغم وزن 12 تنی با سرعت نسبتا زیادی روی زنجیر چرخ حرکت می کند. اپراتور این ربات باید درون آن قرار بگیرد.

جنگ میان ربات های آمریکا و ژاپن
در یک ویدئوی تبلیغاتی این ربات با سرعتی بالا در مسیر مانور می دهد، موانع سر راه خود را با قدرت کنار زده و از اسلحه ی مخصوصش که برای شلیک گلوله های بزرگ پینت بال و توپ های آتشین طراحی شده برای تخریب اهداف از پیش تعیین شده استفاده می کند.

جنگ میان ربات های آمریکا و ژاپن
در این میان کمپانی چینی «GREATMETAL» نیز از ربات جنگنده ای به نام «Monkey King» رونمایی کرده که 4 تن وزن داشته و می تواند روی دو پا یا به صورت چهار دست و پا مبارزه کند.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 317828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟