موبایل بلک بری «Motion» با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی رسماً معرفی شد + فیلم
حجم ویدیو: 22.88M | مدت زمان ویدیو: 00:03:09

«موشن» که یک موبایل تمام لمسی است، نخستین محصول بلک بری با باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی بوده و همچنین اولین تلفن این برند است که از گواهی IP67 برای مقاومت در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار پشتیبانی می کند.

بلک بری موشن
باتری موشن با فناوری Quick Charge 3.0 در 40 دقیقه تا 50 درصد شارژ می شود
محصول جدید بلک بری به نمایشگر 5.5 اینچی 1080p با شیشه محافظ ضدخش (مدل نامعلوم) مجهز شده و طبق گزارشات قبلی، از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 625 با گرافیک آدرنو 506 و رم 4 گیگابایتی برخوردار است. Motion همچنین از یک اسکنر اثر انگشت در دکمه هوم بهره مند بوده و باتری آن نیز به لطف فناوری «Quick Charge 3.0» در 40 دقیقه تا 50 درصد شارژ می شود.

بلک بری موشن
یکی از قابلیت هایی که همراه با Motion به تلفن های بلک بری می آید، ویژگی «Locker» بوده که به کاربر اجازه می دهد بخشی از داده های خود را در قسمت خاصی از حافظه داخلی ذخیره کند که تنها با اثر انگشت یا وارد کردن پین قابل دسترسی بوده، و هیچ اطلاعاتی را به فضای ابری ارسال نخواهد کرد.

بلک بری موشن

بلک بری موشن

بلک بری موشن
لازم به ذکر است که دکمه «Convenience Key» در موبایل جدید در چهار حالت خانه، خودرو، دفتر و کاربر قابل تنظیم بوده که این حالت ها در زمان اتصال به شبکه وای فای مورد استفاده نیز به صورت خودکار تغییر خواهند کرد.

بلک بری موشن
گفتنی است بلک بری موشن با شاسی آلومینیومی و برچسب قیمت 463 دلاری، اندروید 7.1 نوقا را به صورت پیش فرض در اختیار داشته و در سال 2018 به اندروید 8 اوریو ارتقا خواهد یافت. در ادامه سایر تصاویر مربوط به Motion را مشاهده می کنید:برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 
 
 
 
کدخبر: 314429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟