به گزارش رکنا،  سرهنگ علی همه خانی  ضمن اعلام این خبر بیان داشت : برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 19 عصر دیروز  وقوع یکفقره واژگونی موتورسیکلت در محدوده شرق به غرب رسالت استاد حسن بنا به اپراتور مرکز  اعلام می گردد .

وی ادامه داد : راکب یکدستگاه موتورسیکلت که در این مسیر در حال حرکت بوده ناگهان عابر پیاده مسن را مقابل خود می بیند که برای آنکه با وی برخورد ننماید تغیر مسیر داده و بشدت با گاردریل های این بزرگراه برخورد می نماید .

سرهنگ همه خانی  گفت : تیم کارشناسی پلیس بزرگراه  پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور فاتب  افزود : در این حادثه راکب موتورسیکل بشدت از ناحیه سر  و صورت آسیب دیده بود و خون زیادی از وی رفته بود  که با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه راکب این موتورسیکلت سریعا به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد .

وی از  عابرین پیاده تقاضا کرد به هیچ عنوان از عرض بزرگراه حرکت نککند و برای رفتن به آنسویمسیر حتما از پل عابر پیاده استفاده نموده و از رانندگان موتورسیکلت خواست همیشه و قبل از حرکت کلاه کاسکت ایمن خود را بر سر بگزارند و سپس اقدام به حرکت نموده و در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند .

کدخبر: 749281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟