انهدام باند سارقان خانه در تهران و البرز

 سرهنگ کارآگاه "گودرز داوری" بیان داشت: اوایل مهر ماه گزارشی از سوی شهروندان به پلیس آگاهی ارجاع شد  که حاکی از آن بود باندی متشکل از 5 نفر بنام های فرید،  میلاد،  امید، محسن و رضا اقدام به سرقت از منازل شهروندان در نقاط مختلف شهر تهران  و استان های همجوار می کنند.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: با تجمیع سرنخ های پرونده در نهایت پس از هماهنگی های قضائی اعضای این باند در چندین نقطه شهر تهران دستگیر و به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در بازدید از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال سرقتی  از قبیل: طلا و جواهرات،  کنسول های بازی ، لب تاپ،  دوربین های عکاسی حرفه ای،  تلویزیون ال سی دی، چندین حلقه ساعت مچی، لوازم صوتی و تصویری،  ابزار و ادوات ارتکاب سرقت کشف شد

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در پی جوئی های انتظامی به 9 فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر در استان البرز و شهر تهران معترف شدندو اظهار داشتند با شناسایی خالی از سکنه، با تخریب درب ورودی ساختمان سرقت ها را انجام داده اند.

وی گفت: متهمان پس از تکمیل تحقیقات پلیسی با هماهنگ های  قضائی به مراجع انتظامی استان البرز  برای تحقیقات تکمیلی جرائم ارتکابی معرفی  خواهند شد.

سرهنگ داوری اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را 20 میلیارد ریال اعلام کرده اند که با شناسایی مال باختگان این اموال به مالکان آنها تحویل شد و متهمان با صدور قرارهای تامین مناسب روانه زندان شدند.

کدخبر: 746429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟