انهدام باند سارقان منزل تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "کیانوش ناصری" بیان داشت: اوایل مرداد ماه امسال پرونده ای با 2 متهم به عنوان سرقت منزل از طریق کلانتری 135 آزادی برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پلیس آگاهی تهران ارجاع  و در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه پنجم قرار گرفت.

وی عنوان کرد: گزارش ماموران کلانتری حاکی از آن بود تعداد 4 سارق حدود ساعت 22:15 وارد منزلی واقع در اکباتان شدند که در حین فرار از منزل 2 نفر از متهمان توسط گشت کلانتری دستگیر و از متهمان یک قبضه چاقو ، یک جفت دستکش نخی و پیچ گوشتی و 2 عدد عابربانک کشف شده است.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: پس از وصول پرونده به این یگان اقدامات پلیسی توسط کارآگاهان در دستور کار قرار گرفت و با استفاده از شیوه های نوین و علمی کشف جرم مشخص شد یکی از متهمان هویت خود را جعلی اعلام کرده و از  مجرمان سابقه دار و حرفه ای می باشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در بازجوئی های پلیسی به سرقت از منزل با همکاری 3 تن از همدستانش متعرف و اظهارکرد: تا کنون مرتکب 5فقره سرقت از منزل در  غرب تهران شده اند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی  با اشاره به اینکه 2 متهم متواری نیز در عوارضی قم در حالی با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال تردد بودند، شناسایی و دستگیر شدند، ابراز داشت: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیارمرجع قضائی قرار گرفتند.

کدخبر: 720988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟