دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو در غرب تهران

سرهنگ " کیومرث حسنوند "  گفت: روز گذشته با وقوع سرقت های متوالی محتویات داخل خودرو در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: به دلیل حساسیت موضوع، تیم عملیات کلانتری با رصد اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته هویت و خودرو پراید سفید رنگ ۲ سارق ۲۵ و ۳۰ ساله را در غرب تهران شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس پس از دریافت این اطلاعات با گشت زنی های هدفمند و شبانه روزی، خودرو مذکور را مشاهده و پس از تعقیب نامحسوس سارقان را هنگام ارتکاب جرم دستگیر کردند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در بازرسی از خودروی سارقان مقدار زیادی اموال مسروقه از جمله ضبط و باند، وسایل کارگاهی ساختمانی، پروژکتور و سنگ فرز  همراه با دیگر آلات سرقت کشف شد.

وی افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری ۱۷۹ خلیج‌فارس در بازجویی ها پس از مشاهده مدارک و مستندات موجود به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو از شهروندان در غرب تهران اعتراف کردند.

حسنوند با بیان اینکه سارقان سابقه دار هستند و در گذشته به جرم سرقت روانه زندان شدند خاطرنشان کرد: پرونده سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

کدخبر: 743429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟