کشف بیش از 11 کیلو افیون از مخفیگاه سوداگران مرگ

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اقدامات بی وقفه و شبانه روزی ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در خلال اجرای طرح گسترده برخورد با مواد فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر با انجام تحقیقات گسترده میدانی و پلیسی دریافتند یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متشکل از 3 قاچاقچی سابقه دار ضمن تهیه مواد افیونی از مرزهای شرقی کشور اقدام به قاچاق و انبار آن در یک منزل مسکونی در محدوده شمال تهران می کنند.

به گزارش رکنا، وی  تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و بدین ترتیب شمارش معکوس برای انهدام و متلاشی نمودن این باند بزرگ مواد مخدر آغاز شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران چندین روز پیاپی و بدون وقفه در حال رصد این باند بودند ،اظهار داشت: در نهایت صبح روز گذشته ماموران این پلیس و یک عملیات ضربتی هر3متهم را دستگیر کردند.

حسنوند تصریح بیان داشت:در بازرسی های از مخفیگاه متهمان  11کیلو و 500گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و باز جویی های پایانی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

کدخبر: 737777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟