کشف 1060 گرم شیشه از سوداگران مرگ در تهران

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند"  با اشاره به اجرای  طرح مبارزه با خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، گفت: ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش رکنا، وی تصریح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهمان و نحوه فعالیت آنان در امر تهیه وتوزیع موادمخدر با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی2 متهم به خرده فروشی موادمخدر را دستگیر کردند.

سرهنگ حسنوند از کشف بیش از یک کیلو و 60گرم شیشه در بسته های چند گرمی آماده برای فروش از این افراد خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از مواد مخدرهای بسیار خطرناک و خانمانسوز همین مواد مخدر از نوع شیشه می باشد که علاوه بر اعتیاد و مشکلات مرتبط با آن به دلایل ساختار صنعتی خود می تواند استفاده کنندگان را گاهی مبدل به یک جانی خطرناک کرده که در این خصوص نیز حوادث تلخی به وقوع پیوسته است.

وی در پایان از تمامی آحاد مردم و به ویژه جوانان عزیز خواست به سمت اعتیاد و مصرف مواد مخدر و به ویژه مواد مخدرهای صنعتی مانند شیشه نرفته چرا که به جز آسیب،  تهدیداتی بسیار جدی جسمی و روانی آن برای مصرف کنندگان  دارد و قانونگذار نیز در این خصوص قوانین بسیار سخت و غیرقابل اغمازی وضع کرده است.

کدخبر: 733119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟