اعضای باند سارقان سریالی خودرو در شهرستان ری دستگیر شدند

سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه در این رابطه به خبرنگاران گفت: بدنبال سرقت های سریالی خودرو در محدوده کلانتری ۱۷۵ باقر شهر، عوامل تیم عملیات آن یگان با بررسی های تخصصی و بازدید دوربین‌های مداربسته محل های سرقت موفق به شناسایی هویت سارقیان شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: سارقان پس از سرقت خودروها را اوراق می کردند، که نهایتا پس از بازرسی محل سه دستگاه خودروی مسروقه کشف شد.

این مسئول اظهار داشت: متهمان پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

طرح پاکسازی پارک‌ها، نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان ری اجرا شد

سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: طرح پاکسازی پارک‌ها، نقاط آلوده و جرم خیز به صورت سراسری و همزمان در محدوده استحفاظی فرماندهی انتظامی شهرستان ری برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این طرح تعداد ۳۵ نفر سارق، یک نفر قاچاقچی اتباع، ۵۰ نفر اتباع غیر مجاز،  یک نفر در خصوص غصب عناوین نظامی، چهار نفر ارازل و اوباش،  پنج نفر مزاحم خیابانی و حامل سلاح سرد، ۹ نفر خرده فروش به همراه مقادیری از انواع مواد مخدر دستگیر و پنج دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتور سیکلت مرتبط با دستگیر شدگان توقیف شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین  تعداد پنج دستگاه خودروی مسروقه، ۲ دستگاه موتور سیکلت مسروقه و ۲۷ پرونده سرقت نیز در این طرح کشف شد.

سرهنگ جلیلیان یادآور شد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروهای انتظامی شهرستان ری برای آرامش و امنیت شهروندان به صورت شبانه روزی با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و مخلان امنیت و مزاحمان برخورد می‌کنند و از شهروندان نیز انتظار می رود که در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک یا افراد مظنون سریعا موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

سارقان زورگیر اتابک در چنگال پلیس

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری گفت: چند نفر سارق در محدوده اتابک با تهدید سلاح سرد خودروی وانت نیسان حاوی بار گاو صندوق را سرقت و چند روز بعد خودرو به صورت رها شده بدون بار در شهرری کشف می شود.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی انجام شده توسط تیم عملیات کلانتری ۲۱۱ قلعه نو مشخص شد ۲ نفر از سارقان قصد فروش گاو صندوق ها را در محدوده قلعه نو دارند، که طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان دستگیر و تمام گاو صندوق های مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ جلیلیان یادآورشد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات و اعتراف به سرقت با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

کدخبر: 733754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟