سارقان حرفه ای خودرو و محتویات داخل آن در دماوند دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین فاضلی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ منطقه گیلاوند قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را که سابقه دار بودند شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون مالباختگان مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیس بزه انتسابی را قبول و به ۱۰فقره سرقت محتویات خودرو جهت تامین هزینه مصرف مواد مخدر اعتراف کردند.

سرهنگ فاضلی به دستگیری سارق و کشف خودروی پراید مسروقه در مهرآباد رودهن از توابع شهرستان دماوند اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی واحد گشت کلانتری ۱۶مهرآباد هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید شدند که با استعلام پلاک انتظامی خودرو، مشخص شد خودرو مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت سرقت است.

وی ادامه داد: راننده خودروی سرقتی به محض مشاهده ماموران متواری و ماموران با تعقیب خودرو و چندین مرتبه دستور ایست، در نهایت با رعایت قانون بکارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو کرده و موفق شدند که خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند بیان داشت: در این خصوص پرونده‌ تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 601377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟