دستگیری سارق در یک تعقیب و گریز / پلیس تهران خبر داد

 سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند گفت: بیست و ششم شهریور ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده خیابان ری به یکدستگاه خودرو پژو پارس به همراه راننده مظنون شده که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت به تاریخ هفدهم شهریور از کلانتری107 فلسطین است، تلاش پلیس برای متوقف کردن خودرو با استفاده از علائم هشدار دهنده به نتیجه نرسید و راننده با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز  وارد میدان خراسان – خیابان 17 شهریور شد.

به گزارش رکنا، وی افزود: سارق در حین فرار عمدا به چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت عبوری خسارت وارد کرد که باعث رعب و حشت شهروندان شود، با حرکت خلاف جهت این خودرو به سمت میدان شوش ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح به لاستیک های عقب خودرو شلیک کردند اما  راننده با همان نقص فنی به سمت خیابان فدائیان اسلام جنوب متواری شد.

در ادامه راننده خودروی سرقتی به علت سرعت بسیار زیاد و عدم کنترل خودرو با یکدستگاه موتورسیکلت در حال حرکت تصادف و پس از مسافتی متوقف شد.

یوسفوند گفت: راننده به هویت «ابوالقاسم»  توسط پلیس دستگیر شد؛  طی بررسی های صورت گرفته، متهم دارای سوابق متعدد سرقت موتورسیکلت و حمل مواد مخدر در محدوده کلانتری 129 جامی است.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی گفت: نهایتاً خودرو به پارکینگ منتقل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی گشد تا تحقیقات تکمیلی برای کشف حقیقت صورت پذیرد.

کدخبر: 722177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟