دستگیری سارق سابقه دار خودرو

 سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند گفت: کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده میدان راه آهن به یکدستگاه خودرو پراید که درحال حرکت بوده مظنون می شوند که با استعلام شماره پلاک خودرو از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص می شود دارای سابقه سرقت در تاریخ 29/11/1399 از کلانتری112 ابوسعید است.

وی عنوان کرد: کارآگاهان واحد گشت با هماهنگی سلسه مراتب فرماندهی و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیرآژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودرو دستور توقف داده اما راننده پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز به صورت خلاف جهت به سمت میدان شوش و خیابان 17 شهریور متواری می شود.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی ابراز داشت: راننده پراید در حین فرار به صورت عمد و با هدف مسدود کردن خیابان به چندین دستگاه خودروی در حال حرکت خسارت وارد کرده و افسر اکیپ به منظور جلوگیری از خسارت های بیشتر با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی لاستیک های عقب خودرو را مورد اصابت گلوله قرار می دهد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق کماکان بدون توجه به هشدارهای داده شده به سمت میدان خراسان متواری و باعث رعب و وحشت شهروندان شد و نهایتاً پس از طی کردن مسافتی تعادل خود را از دست داده و با گارد کنار خیابان برخورد و متوقف می شود.

یوسفوند افزود: با عکس العمل به موقع مأموران، متهم به نام حبیب 31 ساله قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و با بررسی های به عمل آمده مشخص شد، نامبرده دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت خودرو است که خودروی سرقتی به پارکینگ منتقل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 666858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟