سارقان 20 میلیاردی وانت مزدا و مینی بوس های جنوب تهران دستگیر شدند

سرهنگ "کیومرث  حسنوند" اظهار کرد: در پی شناسایی سارقان یک دستگاه خودروی وانت مزدا که در محدوده بلوار الغدیر سرقت شده و خودروی مسروقه در محدوده اسلامشهر کشف شده بود، مشخص شد که متهمان  سابقه دار بوده و پیش تر با همین عناوین مجرمانه دستگیر شده اند.

به گزارش رکنا ، وی عنوان داشت: سارقان که بیشتر وانت مزدا و مینی بوس سرقت می کردند مخفیگاه آنان در محدوده 17 شهریور شناسایی و با هماهنگی های قضائی هر 2 سارق در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری  یافت آباد منتقل شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران توضیح داد: در بازرسی بدنی از متهمان،  مدارک 2 دستگاه خودروی وانت مزدا و مینی بوس کشف و در بررسی های بیشتر مشخص شد که خودروها سرقتی بوده و از محله های  مهرآباد و   چهار دانگه سرقت شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به سرقت خودرو ها و مخفی کردن آن ها در شهرک سروستان و بزرگراه آزادگان اعتراف کردند، ادامه داد: با کشف خودرو های سرقتی متهمان به 12 فقره سرقت مشابه دیگر  نیز اعتراف کردند.

سرهنگ حسنوند اظهار کرد: کارشناسان خسارت وارده به مال باختگان را بیش از 20 میلیارد ریال اعلام و تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.

کدخبر: 714454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟